Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در هفته دهم برگزار شد که از سوی محمد دایی، مربی تیم سایپا تهران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

مهردادکفشگری و رضا اسدی، بازیکنان تیم سایپا تهران به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم پرسپولیس به خاطر فحاشی تماشاگرانش و پرتاب بطری به سمت داور به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

شجاع خلیل زاده و رادو شوویج به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رادوشوویچ مهرداد کفشگری شجاع خلیل زاده محمد دایی پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!