Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وضعیت شهردار مشهد امروز مشخص می شود.

شهناز رمارم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان  شورای اسلامی شهر مشهد نیز تابع قانون می باشد و آن را اجرا می کند از این رو چون شهردار مشهد شامل این قانون می باشد شورا به منظور  انتخاب شهردار جدید فرآیند آن را آغاز کرد و روز شنبه ۲۶ ابان برنامه های تعدادی از گزینه ها مورد بررسی قرار گرفت و امروز یکشنبه نیز   بررسی  برنامه های گزینه‌های دیگر شهرداری مشهد به صورت غیرعلنی انجام خواهد شد و در نهایت شهرداری مشهد امروز تعیین تکلیف خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از طرفی  تقی زاده خامسی هم  باید دست از ادعا بر دارد و اگر مدارکی  مبتنی بر مستثنی بودن وی از این قانون دارد ارائه کند اگرچه تاکنون هیچ مدرکی مبتنی بر مستثنی بودن وی از این قانون به شورا ارائه نشده است .
رمارم افزود: شهر مشهد علاوه بر حضور شهروندان میزبان زائران زیادی از سراسر کشور و حتی دنیا است و نمی توان با وقت گذرانی و صرف ادعا این شهر را اداره کرد. 
گفتنی است خبرهای غیر رسمی  حاکی از آن  دارد که  طبق آخرین اخبار ، دیوان عدالت اداری با ماندن تقی زاده خامسی در سمت شهردار مشهد موافقت نکرده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!