Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: 9 هزار و 200 دقیقه برنامه با رویکرد تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی شبکه استانی در این خطه تولید و پخش شد.

به گزارش ایرنا، «امیرهوشنگ آذردشتی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تشریح و تبیین برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی از دهه مبارک فجر سال گذشته در دستور کار رسانه ملی استان مرکزی قرار گرفت که برنامه های متعددی در بخش های مختلف سیما، صدا، خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تولید برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای استان مرکزی با رویکرد تولید و دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای تشریح عملکرد دستگاه های خود در شرایط کنونی به اوج خود رسیده و تا پایان بهمن ماه امسال نیز ادامه دارد.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی توضیح داد: 2 هزار و 480 دقیقه از برنامه های سیمای این مرکز تولیدی، 2 هزار و 119 دقیقه برنامه های زنده و چهار و هزار و 600 دقیقه نیز برنامه های تامینی از قبیل فیلم، مستند، نمایش و انیمیشن است.
آذردشتی ادامه داد: علاوه بر تولیدات سیمای رسانه ملی این استان، هفت هزار و 400 دقیقه برنامه نیز در معاونت صدای این مرکز تولید و پخش شده است.
وی بیان کرد: تولید 60 گزارش خبری، 12 مستند، 40 گفت و گوی خبری و تولید 250 عنوان برنامه در خبرگزاری صدا و سیما و همچنین ارتباط مستقیم با شبکه های شما و خبر از مهمترین برنامه های معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی با عنوان تشریح و تبیین عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی است.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: تولید 550 قطعه فیلم، عکس و اینفوگرافی نیز از مهمترین اقدامات معاونت فضای مجازی اداره صدا و سیمای استان مرکزی است.
معاون صدای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: معرفی چهره های انقلابی، تولید برنامه های گفتمان انقلاب با هدف پاسخ به شبهات نسل جوان با عنوان به سوی فردا و روایت مبارزان و انقلابیون با عنوان چله نشینان عشق از مهمترین اقدامات این معاونت در راستای تشریح عملکرد انقلاب اسلامی در 40 سالگی پیروزی است.
«محمدرضا خاکپور» افزود: معرفی دوران های مختلف کودکی، نوجوانی و جوانی امام خمینی(ره) و زندگی ایشان درخمین و اراک تولید بسته های کوتاه پنج دقیقه ای با عنوان 40 سال انقلاب از دیگر اقدامات معاونت صدای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب است.
معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز گفت: دعوت از استانداران و فرمانداران ادواری این استان از سال 1357 تاکنون با هدف تشریح عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان و تولید برنامه ای با عنوان سرزمین آفتاب با حضور کارشناسان سیاسی با هدف پاسخگویی به شبهات نسل جوان از مهمترین برنامه های این معاونت در 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
«جواد ابوالمعصومی» افزود: تشریح و تبیین نقش برجسته امام راحل و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب و نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و تولید برنامه یادمان باشد با هدف معرفی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی نیز از دیگر برنامه های معاونت سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: تولید مستند صدای انقلاب و معرفی زندگی شهید محلاتی که برای نخستین بار صدای انقلاب اسلامی را از رادیو اعلام کرد، برپایی جشنواره 40 خاطره و 40 داستان، تولید مستند خلبان شهید سرلشگر «اسدالله بربری» نیز در طول یکسال گذشته با هدف تشریح عملکرد 40 سالگی انقلاب اسلامی در معاونت سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی تولید شد.
معاون سیمای صدا و سیمای استان مرکزی تولید 2 هزار و 119 دقیقه برنامه های مختلفی از قبیل ما می توانیم، خانه آفتابی، در مسیر توسعه و اینجا آبادی و 2 هزار و 350 دقیقه زیرنویس کلام امام راحل و مقام معظم رهبری را از مهمترین برنامه های آیتمی این معاونت در 40 سالگی انقلاب عنوان کرد.
وی پخش برنامه های نقش مردم و رهبری در پیشبرد اهداف نظام، آن سوی دیوار، سیمرغ، انقلاب دوم، استعمار و اقتدار و چندین فیلم سینمایی را از مهمترین برنامه های تامینی معاونت سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب عنوان کرد.
معاون خبر اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز گفت: روزانه بیش از 100 دقیقه اخبار در ساعات 10، 16 و 19 از رادیو و 11، 20 و 23 از سیمای این مرکز پخش می شود.
«پیام امیری» افزود: تولید و پخش مستندهای خبری پنج دقیقه ای، گزارش های خبری سه دقیقه ای، مصاحبه و گفت و گوی خبری از مهمترین اقدامات معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب است.
معاون فضای مجازی اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: علاوه بر تامین محتوا در فضای مجازی، رصد شبکه های مختلف و ارایه گزارش به مدیریت مرکز نیز از اولویت های این معاونت است.
«اسماعیل مقدسی پور» افزود: 550 عنوان محتوا در معاونت فضای مجازی اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی با هدف تشریح و تبیین عملکرد 40 ساله نظام اسلامی در استان مرکزی تولید شد.
13 کارگروه فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان، بسیج و فرهنگیان و دانش آموزی برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی تشکیل شده است.
استان مرکزی با12 شهرستان و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت به عنوان استان آفتاب شهرت دارد چرا که خمین از توابع این استان زادگاه امام خمینی (ره) است.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه صدا وسيما استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از دیدار ۴۶ کارگر استان با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: همایش تجلیل از کارگران و کارخانجات نمونه به‌جهت ارج نهادن به زحمات آنان و توسعه فرهنگ کار و کارگری در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار عباس اسکندری امروز در نشست خبری سازمان بسیج کارگری در سالن جلسات ستاد تخصصی اقشار بسیج ضمن تبریک هفته بسیج کار و‌ کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید و صنعت اظهار داشت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه با نگاه امید به آینده درخشان و خدمت‌رسانی به مردم، با تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق شعار سال تلاش خواهد کرد تا در این جنگ تمام‌عیار اقتصادی با مشارکت مردم‌ پیروز میدان باشیم‌.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان با اشاره به علت تعیین شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تعیین راهبرد اساسی کشور و تلاش برای جهش تولید با مشارکت مردم علتِ این نامگذاری است از طرفی راهبرد اساسی دشمن نیز فروپاشی اقتصاد کشورمان است و لذا "جهش تولید" راه‌حل جلوگیری از فروپاشی اقتصاد است و این مهم با مشارکت مردم میسر می‌شود و مشارکت مردم هم زمانی رقم می‌خورد که همت و سرمایه و ابتکار مردم پای کار باشد.

اسکندری با بیان اینکه ایمان و امید و اتحاد و همبستگی ملی 3 محور مورد تاکید در سخنان رهبر معظم انقلاب بوده است افزود: با توجه به تاکیدات رهبری، برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه در هفته مبارک کار و کارگر حول 3 محور مذکور با نگاه امیدآفرینی و نگاه امیدوارانه به آینده و خدمت‌رسانی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به قدرت کمک‌کننده بسیج در تحقق اهداف و برنامه‌ها خاطرنشان کرد: قدرت بسیج نقش موثری در تقویت وفاق و هم‌افزایی جامعه کار و تولید دارد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از اجرای 31 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در سطح استان از تاریخ 5 الی 12 اردیبهشت ماه در سطح استان خبر داد و بیان کرد: سردار شهید عبدالحسین برونسی که 9 اردیبهشت ماه سالروز شهادت ایشان است، و هفته بسیج کارگری به نام این شهید گرانقدر مزین شده است؛ رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان "بنای عارف" یاد کردند.

اسکندری با بیان اینکه شهید مدافع حرم اسدالله عباسی نیز به عنوان شهید شاخص جامعه کارگر و تولید امسال معرفی شده است افزود: برنامه‌های هفته بسیج کارگری در استان گیلان با رویکرد تبیینی، امیدآفرینی، خدمت‌رسانی و کارخانه‌محور در سطح استان، شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود و اهداف برنامه‌ها نیز شامل معرفی دستاوردها و عملکرد جامعه کار و تولید و تعمیق و توسعه و گفتمان‌سازی فرمایشات رهبری و همچنین تبیین نقش جامعه کار و تولید در تحقق شعار سال خواهد بود.

وی دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: دیدار 46 نفر از کارگران منتخب گیلان با رهبر انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده شهدای کارگر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با حضور اعضای هئیت‌اندیشه‌ورز و برگزاری میز خدمت تخصصی حول 2 محور رفع مشکلات و رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید استان در شهرک‌های صنعتی و کارخانجات از جمله‌ برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از برگزاری یادواره شهدای کارگری در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: همایش تجلیل از کارگران و کارخانجات نمونه به‌جهت ارج نهادن به زحمات آنان و توسعه فرهنگ کار و کارگری در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

اسکندری تکریم زنان کارگر و کارآفرین را نیز جزو برنامه‌های هفته بسیج کارگری برشمرد و عنوان کرد: برگزاری اردوی‌ راهیان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان در شهرک‌های صنعتی و کارخانجات که منجر به فرهنگ‌سازی تولید داخلی و آشنایی جوانان با پیشرفت‌های استان خواهد شد نیز در این هفته دنبال می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های کمک مومنانه و رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه‌های جهادی و اردوی راویان پیشرفت با حضور اصحاب رسانه خبر داد و بیان کرد: همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی و تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه در سطح استان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این ایام است.

انتهای پیام/612/.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت