Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اسامي نفرات و تيم هاي برتر مسابقات کشوري شناي آبهاي آزاد در کيش اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، در اين مسابقات کشوري که ويژه گراميداشت روز کيش با حضور45 ورزشکار در غالب 9 تيم از 7 استان تهران، سيستان و بلوچستان، فارس، گلستان، گيلان، آذربايجان غربي، قزوين و کيش در 5 رده سني برگزار شد ، شناگران مسافت 3000 متر را از اسکله تفريحي به سمت مجموعه مارينا پارک شنا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسابقات با حضور دکتر داود کرمي عضو هيئت مديره و معاون توسعه مديريت سازمان، محمود افشاردوست مديرعامل موسسه ورزش و تفريحات سالم، سرگرد آسبان جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت سپاه کيش، جانشين فرماندهي انتظامي ويژه کيش، جانشبن فرماندهي پدافند هوايي کيش، بهرام افشارزاده مشاور ورزشي مديرعامل سازمان و سيدرضا سراج مدير عامل شرکت سرمايه گذاري و توسعه کيش و جمعي از مسؤلين و علاقه مندان به رشته مفرح شنا ، در آبهاي نيلگون خليج فارس برگزار شد.
در پايان نيز احکام و جوايز ورزشکاران اهدا شد. تيم هاي کيش الف، فارس و البرز به ترتيب در جايگاههاي اول تا سوم ايستادند و نفرات برتر هر رده سني به شرح زير معرفي شدند.
رده سني 14 تا 19 سال
آروين صارمي مقام اول استان فارس، علي دهقان سعدي مقام دوم استان فارس،اميرعلي بابايي پناه مقام سوم استان گلستان
رده سني 20 تا 29 سال
آرين اوليايي مقام اول استان فارس، اشکان نوحي مقام دوم کيش الف، محمدرضا حجتي مقام سوم کيش الف
رده سني 30 تا 39 سال
فرشاد دادفر مقام اول کيش الف، سعيد سعيدي مقام دوم استان البرز، اکبر رنجکش مقام سوم استان البرز
رده سني 40 تا 49 سال
عليرضا فروغي مقام اول کيش الف، وحيد حسن بيگي مقام دوم استان البرز، امين درويش آزاد مقام سوم استان تهران
رده سني 50 سال به بالا
محمدرضا خان بانان مقام اول کيش الف، علي باقري مقام دوم کيش الف، حسن رحماني مقام سوم استان البرز
لازم به ذکر است به همين مناسبت، مسابقات زير 14 سال شناگران کيش نيز در 4 رده سني برگزار و نفرات برتر به شرح زير اعلام شد:
رده سني زير 8 سال
محمدحسين وفايي مقام اول، رهام روئينا مقام دوم
رده سني 8 تا 10 سال
آرمان اقدمي مقام اول، ارشيا ديانتي مقام دوم، هومن شهبازي مقام سوم
رده سني 11 تا 12 سال
اميرعلي جعفرنيا مقام اول، ماهان همتي مقام دوم، بنيامين پورشکري مقام سوم
رده سني 13 تا 14 سال
آرتين اقدمي مقام اول، اميرعلي سليماني مقام دوم، اميرمحمد حسن زاده مقام سوم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: یکی از دختران شناگر این جزیره در رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، رضا ذاکری امروز ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی قشم، اظهار داشت: رقابت‌های شنای آزاد جنوب کشور در رده سنی 11 تا 12 سال دختران با حضور بیش از 50 شناگر از استانهای هرمزگان، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد.

وی افزود: «آسنا صادقی»، شناگر منطقه آزاد قشم با مربیگری مریم دانش‌پرور و ارغوان پارسا، در پایان این رقابت‌ها در رشته‌های 100 متر انفرادی، 400 متر گروهی و تیمی موفق به کسب مدال طلا و در رشته‌های 50 متر و 200 متر انفرادی موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اولین تیم شنای دختران منطقه آزاد قشم با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردسگری این سازمان تشکیل شده و در این رقابت‌ها حضور یافته، گفت: در تلاشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات ورزشکاران قشم در بخش تجهیزات و اماکن ورزشی و حضور مربیان برجسته کشوری را برطرف کنیم تا بتوانیم گامی موثر در جهت کمک به اعتلای ورزش این جزیره برداریم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور