Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی قابل روز یکشنبه در اولین جلسه اولین جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری شورای سیاست گذاری و راهبرد  ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین که با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد اظهار کرد: دشمنان انسجام مردم ایران را هدف قرار داده و باید امید مردم را زنده کنیم و حول محور ولایت و رهبری و اصل نظام این وحدت را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم اهمیت برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم تاکید کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم که مواجه با انواع توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در جهت کم رونق کردن و از بین بردن چراغ فروزان انقلاب اسلامی هستند به حمداله این توطئه های دشمن نیز خنثی خواهد شد.

حجت الاسلامی قابل افزود : امسال دهه مبارک فجر متفاوت است و جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم بایستی بخوبی برگزار و دستاوردهای این انقلاب را برای مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد : در این چهل سال با همه کمبودها و وجود مشکلات که دشمنان از طریق حنگ تحمیلی و یا تحریم ایجاد کردند توانسته دستاوردهای بزرگی را نیز داشته باشد که بایستی برای مردم بازگو شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به نقش جهادسازندگی درپیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : جهاد سازندگی؛ خدمات شایانی به نظام و انقلاب داشته است  .

حجت الاسلام قابل اضافه کرد : جهاد کشاورزی از جمله نهادهای پیشتاز در جریان انقلاب اسلامی بود و توانست تابلوی سنگرسازان بی سنگر را برای خود به عنوان یک افتخار نگه دارند و امروز هم همان جهاد است که اگر مسئولین با اعتماد اعلام می کنند که هیچ کمبودی در مایحتاج نداریم به اتکا به همین تلاش عزیزان جهاد کشاورزی است.

وی یاد آور شد : درست است مشکلات وجود دارد و باید حل شود اما با همه مشکلات؛ کشور در مسیر پیشرفت به جلو قرار دارد.

وی بر لزوم اهمیت برگزارش جشن های چهلمین سالکرد پیرورزی انقلاب اسلامی بعنوان یک کار بزرگ و ارزشمند اشاره کرد و تاکید کرد : که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان بیان شود.

حجت الاسلام قابل تاکید کرد: در برگزاری جشن های انقلاب بایستی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است که هر کسی کوتاهی کند خودش ضرر خواهد کرد و هر کسی قدم و حرکتی برای تداوم آن بردارد خودش اجر آن را از خداوند خواهد گرفت.

کد خبر 4461563

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین علی قابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی