Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از شروع به کار خط ۵ متروی تهران و حومه یک ساعت زودتر از قبل، در روزهای جمعه خبر داد.

اخبار اجتماعی ایران/ به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران محترم، برنامه شروع حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه حد فاصله تهران (صادقیه)- گلشهر از جمعه ۲۵ آبان ماه ۹۷ با یک ساعت افزایش از ساعت 8 به ۷ صبح تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط 5 متروی تهران وحومه از این پس در روزهای جمعه از ساعت ۷ صبح از ایستگاه گلشهر و ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه از تهران (صادقیه) آغاز به کار می‌کند  و تا ساعت ۲۱ و۳۰ دقیقه با فاصله حرکت هر ۳۰ دقیقه یک قطار، فعال است.

گفتنی است، مجموعه اقداماتی که در راستای بهسازی خط 5 انجام شده است سبب افزایش کیفیت خدمات و روان شدن حرکت قطارها شده که در نتیجه موجب آسایش و افزایش رضایت مسافران می‌شود و با پایان این عملیات عمرانی، محدودیت زمان سرویس دهی این خط نیز به طور کامل برطرف خواهد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • اوقات شرعی جمعه   ۷  اردیبهشت به افق ارومیه
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟