Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@12:37:26 GMT

بالگردهای پیشرفته آمریکایی در راه هند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۴۱۰

بالگردهای پیشرفته آمریکایی در راه هند

به گزارش جام نیوز، هند تقاضای خرید فوری 24 بالگرد چند منظوره ضد زیردریایی را برای آمریکا ارسال کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، هند از آمریکا درخواست کرد در کوتاهترین زمان 24 بالگرد چند منظوره ضد زیردریایی Sikorsky MH-60R را برای رفع نیازهای نیروی دریایی آن کشور به هند بفروشد.

 

آژانس خبری «ار تی آی» با استناد به منابع مطلع این خبر را گزارش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته خبرگزاری نامبرده، ارزش این قرارداد حدود 2 میلیارد دلار اعلام شده است. انتظار می رود که این معامله طی چند ماه آینده به امضا برسد.

 

در ماه اوت دهلی نو خرید 24 هلی کوپتر چند منظوره ضدزیردریایی را به تصویب رساند. این هلی کوپتر ها باید به جای بالگردهای Sea King مورد استفاده قرار بگیرند که نیروی دریایی هند بیش از 30 سال است که از آنها استفاده می کند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آمریکا جام نیوز بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، این حادثه چهارشنبه در شهر ۱۵۰ هزار نفری راکفورد رخ داد و یک فرد مظنون بازداشت شده است.

«کارلا رد» رئیس پلیس راکفورد گفت: فرد مظنون تحت بازجویی قرار دارد. به نظر ما، مظنون دیگری وجود ندارد. در حال حاضر، اطلاعی از انگیزه فرد ضارب برای ارتکاب این جنایت شنیع نداریم.

حمله با چاقو در حالی است که اغلب خشونت‌های مرگبار در آمریکا با سلاح گرم انجام می‌شود.

ایالات متحده در سال های اخیر شاهد افزایش قابل توجه جرایم و خشونت‌های تیراندازی دسته جمعی بوده است که معمولاً با انگیزه های نژادپرستانه قومی یا مذهبی صورت می‌گیرند.

سازمان آرشیو خشونت‌های مسلحانه (GVA) پیشتر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۳ بیش از ۴۲ هزار نفر در آمریکا با سلاح ها گرم و سرد جان خود را از دست دادند.

از سوی دیگر، پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در گزارشی از افزایش حوادث جنایی در مدارس و دانشگاه‌های این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، از هر ۱۰ مورد حادثه جنایی و خشونت در این کشور، یک مورد در مدارس یا دانشگاه‌ها رخ می‌دهد. این گزارش مدعی شده که بیشتر قربانیان این جنایات، دانشجویان سیاه پوست و یهودی هستند.

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • ورزش به زنان در مقابله با سرطان پیشرفته سینه کمک می کند
  • ناراحتی آمریکا از واکنش اسرائیل به رای آن در شورای امنیت