Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با توجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در استان قزوین، 8 نفر از کارمندان کل استان به کار خویش پایان خواهند داد.

وی افزود: فرماندار قزوین جزو اولین افرادی است که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است و امروز از سمت خود خداحافظی می‌کند.

زاهدی در خصوص شهردار شهرستان الوند گفت: نامه‌ای از سوی دیوان عدالت اداری به استان قزوین ارسال شد که در آن موضوع کناره گیری وی لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ارشد اجرایی استان یادآور شد: تمهیدات لازم به منظور اعطای پست سرپرستی به مناصبی که مسئولان آن کناره گیری می‌کنند، پیش بینی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازنشستگان دیوان عدالت اداری مشمول قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان و مدیران ارشد سپاه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

در این دیدار عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ملکی پور فرماندار قزوین و مددخانی فرماندار آبیک نیز حضور داشتند.

کد خبر 6084571

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین