Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرخدا گودرزی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت اجرایی خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: این روزها مشغول تمرین یک نمایش ایرانی هستم که از متون خودم نیست. این اثر بر خلاف کارهای پیشینم که بازیگران زیادی داشتند، کاری کم بازیگر است.

وی درباره عنوان، زمان و مکان اجرای اثر مدنظر افزود: هنوز مشغول تمرین هستم و قصد دارم در سال جاری این اثر را روی صحنه ببرم و بعد از قطعی شدن زمان و مکان اجرا، درباره این نمایش اطلاع رسانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی درباره برنامه ریزی خود برای اجرای یک اثر نمایشی در تالار وحدت، اظهار کرد: بعد از اجرای نمایش «سهروردی» چند کار نوشته و تمام کردم که یکی از این آثار را که درباره خواجه نصیرالدین طوسی است برای اجرا به تالار وحدت ارائه داده ام.

به گفته وی، نشستی با معاون هنری وزیر ارشاد و همچنین مدیرعامل بنیاد رودکی برای اجرا این اثر داشته است.

کارگردان آثاری چون «بهرام چوبینه» و «سهروردی» در پایان سخنان خود تاکید کرد: خواجه نصیرالدین طوسی از افراد تاثیرگذار در تاریخ ایران است که مسیر تاریخی ایران را تغییر داده است. اجرای اثری نمایشی درباره زندگی خواجه نصیرالدین طوسی در راستای اندیشه ایران‌شهری و تئاتر ملی است.

کد خبر 4460663 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران شکرخدا گودرزی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان اعلام کرد: این نمایش کمدی و موزیکال، نوشته «عرفان حلمی» و به کارگردانی خود نویسنده، از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه، برای عموم در حال اجرا است.   در این نمایش که با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان و در محل در سالن تئاتر این اداره اجرا می‌شود، یاصر نصری، علی پیری، امیدرضا سعیدپوش، ساجده یوسفی، مبینا عابدینی، محمد مهدی شجری، امید محمد فرقانی، معین صبورنیا و عرفان حلمی به ایفای نقش می‌پردازند.    این نمایش طی سه روز با یاری کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری و گروه هنری میثاق، میزبان علاقمندان به نمایش است.

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • فرزند زمانه خود باش
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر در حمایت از وعده صادق