Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:37:05 GMT

نشست علمی فرهنگ در ایران امروز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۴۲۸

نشست علمی فرهنگ در ایران امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست علمی «فرهنگ در ایران امروز»  که روز دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود، تقی آزاد ارمکی(عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و  نعمت‌الله فاضلی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) با موضوع فرهنگ در ایران امروز سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه همچنین از ترجمه کتاب‌های تحلیل فرهنگی(اثر جیم مک‌گوئیگان)، مدل‌های فرهنگی(نوشته جووانی بناردو و ویکتور دمانک)، جامعه‌شناسی مصرف(اثر پیتر کوریگان)، جستارهایی در ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان(اثر خیام عزیزی مهر) و جامعه‌شناسی بنیادگرایی(تالیف احسان حمیدی‌زاده) با حضور مترجمان و صاحبان آثار رونمایی خواهد شد.

کد خبر 4461562 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رونمایی کتاب هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد

 زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در نشست تاریخ یزد که با موضوع تاریخ شفاهی یزد قدیم برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت پرداختن به تاریخ و گذشته، سلسله نشست‌هایی را با عنوان دوشنبه‌های فرهنگی در این مرکز آغاز کرده ایم که تاریخ شفاهی قدیم یزد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نویسندگان یزدی برگزار می‌شود، بیان کرد: این جلسات با موضوعات مختلف تمدنی در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگی و اجتماعی کاملا ثبت و ضبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود