Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ندارد، اعلام کرد، اطلاعات را از طریق این مرکز دنبال کنند.

به دنبال آغاز طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه که مطابق تصویب نامه هیأت محترم وزیران به شماره102568/ت 55855 ه مورخ 97.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

08.05 ؛ در حال اجراست اخیرا شاهد ارسال برخی پیامک ها به مردم هستیم.

بر این اساس ضمن تاکید بر اینکه هرگونه اطلاع رسانی در خصوص این طرح منحصرا ًتوسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد از همه شهروندان درخواست داریم به پیامک های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی در خصوص این طرح اعلام نکنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله 5000499 هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ندارد درخواست دارد هرگونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامکVEZART-REFAH  دنبال کنند./تسنیم

بیشتر بخوانید

با این شماره بسته حمایتی خود را چک کنید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری