Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:15:14 GMT

انگار بازی فردا دوستانه است!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۴۹۹

انگار بازی فردا دوستانه است!

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس و پیکان تهران، با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: انگار بازی فردا دوستانه است. تعداد بازیکنانمان کم است. یکبار دیگر به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. بازیکنانم با افتخار فینال را بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم قهرمانان و ستاره های ما و لایق هر گونه تمجید هستند. 

ادامه دارد...

کد خبر 4461400 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود