Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، اگر AFC متوجه شود هنوز پرسپولیس و استقلال زیر نظر دولت هستند و با قانون دولتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کرده محرومیت سنگینی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

 

 این روز‌ها بحث رفتن حمیدرضا گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشسته بودن بسیار مطرح است و حتی از مهدی محمدنبی به عنوان جانشین اصلی گرشاسبی نامبرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این شرایط اگر گرشاسبی با توجه به اجرای قانون از پستش کنار برود مشکل بزرگی گریبان باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. با توجه به اینکه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی هستند و حتی اساس‌نامه این دو باشگاه هم به همین منظور تغییراتی داشته، اگر AFC متوجه شود هنوز پرسپولیس و استقلال زیر نظر دولت هستند و با قانون دولتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کرده محرومیت سنگینی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.



دقیقا ماجرای تعلیقی که در کمین فدراسیون فوتبال بود اینبار یقه باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. یعنی اگر AFC متوجه این مسئله شود به احتمال فراوان پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.



در این خصوص مهدی تاج با حمیدرضا گرشاسبی صحبت کرده و هشدار لازم را داده است. حتی قرار شده وزیر ورزش هم به این موضوع ورود جدی داشته باشد.



با پیشنهاد وزیر ورزش و موافقت احتمالی ریاست جمهوری قرار است تا ۱۵ آذر که آخرین مهلت حضور مدیران بازنشسته در پست‌هایشان است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وارد فرایند خصوصی سازی شوند تا مدیران این دو باشگاه جزو مدیران دولتی حساب نشوند.



باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا پرسپولیس و استقلال بالاخره خصوصی می‌شوند یا خیر.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دولت قانون باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مهدی تاج ریاست جمهوری خصوصی سازی رفتن پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پارس حذف خطر پارس نیوز گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند

مهدی محمد نبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است در سال ۱۳۸۰ یک عده افراد غیرفوتبالی، خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند.

دریافت 40 MB

     

دیگر خبرها

  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا