Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:05:10 GMT

چشم امید استقلال و شفر به بازگشت جپاروف ۳۶ساله!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۵۴۱

سرور جپاروف ۳۶ ساله در ابتدای فصل با یک اشتباه بزرگ شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با بد سلیقگی با حضور روی نیمکت یک تیم قزاقستانی عوض کرد تا استقلال و خود او از این موضوع به شدت متضرر شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها در غیاب او دیگر در وسط زمین رهبر ارکستر خود را از دست دادند و تیم شفر بی سرور در خط حمله هنوز به میانگین یک گل در هر دیدار نیز نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویمایر نیز در استقلال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به استثنا چند پاس خوب و چند سانتر دقیق نشانی از یک بازیکن درجه یک نداشته تا آبی ها از همین حالا در تکاپوی انجام یک تعویض طلایی باشند.

جپاروف برای بازگشت به استقلال پیش قدم شده و شفر نیز به بازگشت این بازیکن تمایل زیادی دارد تا به این ترتیب این جا به جایی مهم هم اکنون در حال نهایی شدن باشد. با اضافه شدن سرور جپاروف استقلال دوباره در مرکز زمین می تواند نظم همیشگی خود را به دست بیاورد و حتی حضور ۷۵ دقیقه ای او در هر دیدار نیز می تواند به آبی ها کمک زیادی انجام دهد.

از سوی دیگر یکی از مهم ترین موضوعات، فسخ قرارداد با نویمایر است. موضوعی که در ابتدا سخت و دشوار به نظر می رسید اما شنیده ها حاکی از این است که نویمایر نیز از حضور در تهران راضی نیست و اگر استقلالی ها پول نقد در اختیار داشته باشند شاید خیلی سریع بتوانند با یک هزینه اندک، پرونده یکی از خریدهای نا موفق خود را ببندند تا به این ترتیب نویمایر بی دردسر از جمع آبی ها جدا شود.

البته استقلال هنوز برای بازیکنان خارجی یک جای خالی در لیست خود دارد اما قطعا پایان همکاری با این بازیکن برای مدیران استقلال در اولویت است. استقلال در نیم فصل دوم برای لیگ، سهمیه آسیایی و لیگ قهرمانان رقابت های دشوار و مهمی را در پیش دارد و یک سرور با تجربه قطعا کمک بزرگی برای این تیم در روزهای سخت زمستان و بهار خواهد بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی