Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:52:11 GMT

مجوزی برای فعالیت کوله‌بران جوانرود صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۵۸۳

رکنا: فرماندار جوانرود گفت: پیگیری‌های زیادی مبنی برای ایجاد مبادلات کوله‌بری در مرز بین کشور عراق و شهرستان جوانرود انجام شده، اما اکنون مجوزی برای فعالیت کوله‌بران در این منطقه داده نشده است.

به گزارش رکنا، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود با اشاره به اینکه شهرستان جوانرود ۱۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد اظهار داشت: پیگیری‌های زیادی مبنی برای ایجاد مبادلات کوله‌بری در مرز بین کشور عراق و شهرستان جوانرود انجام شده، اما اکنون مجوزی برای فعالیت کوله‌بران در این منطقه داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان جوانرود با بیان اینکه ایجاد مرز غیررسمی کوله‌بری تأثیر بسیاری در معیشت مردم از طریق رونق تجارت خواهد داشت، گفت: بازار Store جوانرود یکی از منابع درآمد مردم منطقه به ویژه مرزنشینان است، اما بازار این منطقه به‌دلیل نبود کوله‌بری به صورت غیررسمی با رکود روبه‌رو شده است.

یوسفی با تأکید بر نقش کوله‌بری در بهبود وضعیت معیشت مردم منطقه بیان کرد: مردم مناطق مرزی شغل خاصی ندارند و تنها راه درآمد خانواده‌های این مناطق کشاورزی است که از آن درآمد زیادی کسب نمی‌شود و اگر تمهیدات لازم مبنی بر ایجاد تجارت به صورت غیررسمی در این منطقه ایجاد شود به معیشت مردم کمک می‌شود.

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به بافت کوهستانی منطقه گفت: نبود واحد‌های تولیدی و صنعتی در مناطق مرزی باعث شده تا ساکنان این مناطق برای امرار معاش و به دست آوردن روزی حلال، چند کیلومتر راه صعب العبور را طی کنند تا باری را در مقابل دستمزد ناچیزی حمل کنند.

یوسفی در مورد مشکل ترافیک در شهرستان جوانرود عنوان کرد: جوانرود با وجود خیابان‌های اصلی کم و جمعیت بالا و بافت قدیمی خیابان‌های و نبود فضایی هر چند اندک برای گسترش و تعریض خیابان‌ها و نبود فضای مناسب برای احداث خیابان‌های جدید روبه‌رو است که این موضوعات سبب افزایش ترافیک در جوانرود شده است.

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به اینکه حل معضل تردد درون شهری نیاز به فرهنگ همگانی و طرح جامع ترافیک دارد، گفت: ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروشان توسط شهرداری به منطقه جدید تا حدودی می‌تواند از بار ترافیک ایجاد شده در شهر جوانرود بکاهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! 4 مهریه رایج در ایران برای عروس خانم ها چیست؟ این مرد در انباری خانه اش خشک شد / مرگ تلخ مرد تهرانی ! +تصاویر پدر 92 ساله پسرش را به خاطر خوابیدن زیاد کشت !+عکس کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: عراق بازار Store عراق فرماندار مرز شهرستان جوانرود پیگیری عکس فیلم پسر مرد ایران تصاویر مردان انتشار پدر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد

بران استرومن در آستانه بازگشت به مسابقات است.

به روزرسانی جدیدی از سوی WWE در رابطه با بازگشت بران استرومن به مسابقات منتشر شد.

طرفداری | آخرین حضور هیولای دنیای کشتی کچ در رینگ WWE به می پارسال برمی‌گردد. او سپس تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز را ناحیه گردن قرار گرفت. امروز WWE در اطلاعیه‌ای مهم خبر از حضور بران استرومن در درفت هفته آینده داد. اگرچه درفت سالیانه WWE از اسمکدان جمعه شب آغاز خواهد شد، اما نام بران استرومن در میان سوپراستارهایی قرار دارد که در اپیزود ماندی نایت راو هفته آینده تکلیف درفت آنها مشخص خواهد شد. استرومن پیش از مصدومیت خود تگ تیم محبوبی را با ریکوشی تشکیل داده بود. نام ریکوشی نیز به عنوان بخشی از درفت اسمکدان این هفته به چشم می‌خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری