Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی گفت:گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، هزار و ۲۴۳ پایگاه، ۳۶۴ خودرو برای رهاسازی ماشین‌های گرفتاردر جاده ها ،هزار و ۱۰۰ آمبولانس و ۲۴ بالگرد آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان،«شاهین فتحی» امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۷ با اشاره به گزارش این سازمان از خدمات زایران اربعین گفت: با توجه به تمهیداتی که در مسیرهای مواصلاتی و کشور عراق پیش بینی کرده بودیم، خدمات رسانی خوبی ارایه دادیم، 120 هزار نفر از خدمات ،جمعیت هلال احمر  بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از آنها نیاز به مراقبت های سرپایی و برخی هم نیاز به مراقبت های ویژه داشتند که همه اقدامات لازم برای آنها انجام شد.

 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان کرد: بیش از ۷۴۰ نفر از کسانی که نیاز به درمان داشتند به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

فتحی تصریح کرد: همکاران ما در مرزهای میرجاوه، دوقارون و بازرگان به زائران خارجی خدمت‌رسانی کردند علاوه بر اینکه در سه مرز چذابه، مهران و شلمچه نیز حضور فعال داشتند. 

 

وی افزود: خدماتی هم در عراق به زایران ارایه شد، مرکز پزشکی هلال احمر در هر جایی که زایران حضور داشتند، حاضر بودند و در سامرا، نجف و کاظمین به زوار خدمات رسانی  خوبی کردند.

 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: ما در کمترین زمان ممکن نسبت به انتقال بیماران اقدام می کردیم، میزان رضایت مردم نسبت به انتقادهایی که از ما می شد، بیشتر بود.

 

وی با اشاره به بارندگی گفت: با توجه به بارندگی و سیلابی که در پیش داشتیم، خدمات رسانی به خوبی انجام شد و اکنون نیز طرح امداد و نجات ما یک ماه است که در محورهای مواصلاتی کشور اجرایی می شود.

 

فتحی  با اشاره به اجرای طرح ترافیکی زمستان سال 97 گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، هزار و ۲۴۳ پایگاه، هزار و ۱۰۰ آمبولانس و ۳۶۴ خودرو برای رهاسازی ماشین‌های گرفتار در جاده‌ها و ۲۴ بالگرد آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز هفته بسیج بیرجند شبستان یزد جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج ارزانی تامین اجتماعی انتقال بیماران شاهین فتحی اربعین کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه به ازای هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است، گفت: در حال حاضر ۱۶ پایگاه در گلستان فعال است و تعداد شش پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، قاسم غریب‌آبادی، امروز -سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته نیروهای امدادونجات هلال‌احمر که مهمترین حوزه در ارائه خدمات به مردم است، یک هزارو ۹۷۴ حادثه را پوشش دادند.

وی افزود: در این رابطه با یک هزارو ۷۱۷ دستگاه آمبولانس، ۲۸۴ دستگاه خودروی نجات، ۳۰۵ دستگاه ست کمک‌دار و ۶۰ دستگاه ست کوهستان نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از حوادث رخ داده در گلستان، تعداد یک هزار و۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه مربوط به کوهستان گزارش شده‌است.

وی تاکید کرد: هلال‌احمر فارغ از ملیت و قومیت با شعار بی‌طرفی به صورت شبانه‌روزی به تمام افرادی که نیازمند کمک هستند، دست یاری می‌دهد.

غریب‌آبادی با بیان اینکه در سال گذشته ساختمان ستادی هلال‌احمر واقع در کمربندی گرگان آماده بهره‌برداری شد، افزود: برای سهولت کار ارباب‌رجوع و جلوگیری از هرگونه بار ترافیکی سنگین، تمام عوامل هلال‌احمر برای پاسخگویی بهتر در این ساختمان مستقر شدند.

وی ضمن یادآوری این مطلب که در حوزه پایگاه‌های امدادونجات بین‌جاده‌ای اتفاقات خوبی در استان گلستان رخ داده است، اضافه کرد: در هفته دولت سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از دو پایگاه امدادونجات بین‌جاده‌ای نوکنده، با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و پایگاه امدادونجات بین‌جاده‌ای آق‌قلا با اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ در حوزه امدادونجات حدود یک هزار و ۹۷۴ حادثه امدادرسانی شده که از این تعداد یک هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای، ۱۰۸ حادثه کوهستانی بوده و تعداد دو هزار و ۵۶۶ ناوگان در این حوادث استفاده شده است.

وی در رابطه با پروژه‌های انجام شده سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مهمترین دستاورد هلال، جانمایی در ساختمان جدید به لحاظ پدافند غیرعامل نیروهای امدادی بود، زیرا نیروها باید در مکانی که قدرت مانور وجود دارد، اسکان داشته باشند.

غریب‌آبادی با اشاره به کمبود نیروی فیزیوتراپ در جمعیت هلال‌احمر گلستان اضافه کرد: در شهرستان علی‌آبادکتول با همکاری نیکوکاران و با اعتبار دو میلیارد تومان، مرکز فیزیوتراپی احداث و تجهیز شده‌است.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۶ پایگاه امدادونجات بین‌جاده‌ای در گلستان فعال است و در نیازسنجی‌های انجام شده، تعداد شش پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از ساخت پایگاه در محورهای بندرترکمن به گمیشان، دلند، گنبدکاووس به کلاله، خوش‌ییلاق در نزدیکی روستای کاشیدار و نوکنده خبر داد و گفت: دو پایگاه در هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751306

دیگر خبرها

  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه