Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@15:41:14 GMT

برهم صالح راهی ریاض شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۶۴۴

برهم صالح راهی ریاض شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برهم صالح رئیس جمهوری عراق امروز یکشنبه سفر رسمی خود به ریاض را آغاز کرد.

بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق، برهم صالح پس از دیدار با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران، تهران را به مقصد ریاض ترک کرد.در این بیانیه آمده است برهم صالح رئیس جمهوری در پایان سفر موفقیت آمیز به جمهوری اسلامی ایران، راهی ریاض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برهم صالح پیش از این، در اولین سفر خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس،‌به کویت و امارات رفته بود. سفر به اردن هم یکی دیگر از برنامه‌های رسمی صالح طی روزهای اخیر بود.

رئیس جمهوری عراق روز شنبه هفدهم نوامبر(26 آبان) در یک سفر رسمی وارد تهران شده بود.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پمپئو به ترامپ؛ او چشم به چه پستی دارد؟

مایک پمپئو وزیر امور خارجه دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پاسخ به سؤالی درباره احتمال معرفی‌ شدنش به‌عنوان معاون ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری گفت که قطعاً از این گزینه استقبال خواهد کرد.

با قطعی شدن نامزدی دونالد ترامپ به‌عنوان نماینده جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری آمریکا و همچنین با امتناع مایک پنس معاون سابق او از تمجید و حمایت رئیس‌جمهور سابق، گمانه‌زنی‌ها پیرامون معاون انتخابی او شروع شده است.

مایک پمپئو روز چهارشنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره معاونت دولت ترامپ چیست گفت: اگر این فرصت به من داده شود یا رئیس‌جمهور این را از من بخواهد و بدانم که می‌توانم کار مؤثری انجام دهم، قطعاً با چنین پیشنهادی موافقت خواهم کرد.

به نقل از ایرنا در فهرست نام افرادی که ترامپ در مصاحبه ماه فوریه (اسفند) با فاکس نیوز به‌عنوان گزینه‌های احتمالی این سمت عنوان کرد، نام پمپئو به‌چشم نمی‌خورد. او معیار گزینش خود برای سمت معاونت را قابلیت او برای احراز سمت ریاست‌جمهوری در صورت جانشینی خود ذکر کرد.

پمپئو پیش از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ از منتقدین او بود اما در انتخابات سال ۲۰۱۶ به توصیه مایک پنس به سمت ریاست آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) در دولت ترامپ منصوب شد و اکنون از حامیان وفادار ترامپ محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پمپئو به ترامپ؛ او چشم به چه پستی دارد؟
  • نارضایتی جمهوری‌خواهان از رفتن نخست وزیر عراق به کاخ سفید: این اقدام اسرائیل را تضعیف می‌کند و با ایران مماشات می کند
  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات
  • ویژگی جامعه دینی قوی و صالح در قرآن
  • (بشنوید) محو تماشا
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • عمل صالح شاعران، استفاده از این ذوق برای ارتقای جامعه است + فیلم