Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:56:59 GMT

حدود 9 میلیارد ریال کالای احتکار شده در پاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۶۵۲

حدود 9 میلیارد ریال کالای احتکار شده در پاوه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، از کشف حدود 9 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در پاوه با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار «منوچهر امان اللهی» اعلام کرد: به دنبال کسب اطلاع ماموران انتظامی شهرستان پاوه مبنی بر احتکار کالای قاچاق در روستای «دره بیان» موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و ادارت تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن، ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام و از انبار محل احتکار کالا بازرسی شد.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این انباری، یک هزار و 260 دستگاه لوازم خانگی احتکار شده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به حدود 9 میلیارد ریال می رسد.
وی گفت: علاوه بر پلمب انبار محل احتکار کالا، صاحب آن نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان از جدیت برخورد پلیس با پدیده احتکار و قاچاق کالا خبر داد و گفت: با محتکاران و قاچاقچیان برابر قانون و قاطعانه برخورد می شود.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد احتكار شهرستان پاوه لوازم خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی سودجو، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس متوجه شدند مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده آشنا که در ادامه شاکی با اعتماد بیجا مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به حساب وی واریز، اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس‌ها نبود.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران انتظامی در حین تحقیقات، شکایت‌های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش  پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی دریافت کردند.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با رد زنی‌های فنی متهم را که زنی ۴۱ ساله است شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر که متهم در بازجویی‌های فنی یلیس تاکنون به ۷۱ فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی ۱۲۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد.

ویبه شهروندان توصیه کرد ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد، بنابراین با رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس، مجرمان را در رسیدن به خواسته هایشان ناکام و خطرات متوجه خود را از بین ببرند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی