Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:16:24 GMT

سقف و کف دریافتی فرهنگیان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۶۵۶

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره سقف و کف دریافتی فرهنگیان و جزئیات تسهیلات بانکی به آن‌ها توضیح داد.

به گزارش میزان، علی الهیار ترکمن درباره سقف و کف دریافتی فرهنگیان گفت: حقوق معلمان بر‌اساس سابقه، مدرک و منطقه جغرافیایی تعیین می‌شود، زیرا تابع قانون مدیریت خدمات هستند.

وی در ادامه گفت: دریافتی فرهنگیان از دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان است؛ البته تعداد آن‌ها که دریافتی بالا دارند، کم است؛ ولی میانگین دریافتی فرهنگیان حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان در احکام حقوقی تفاوتی با سایر کارکنان دولت ندارند، آنچه باعث این تفاوت است، دریافتی‌های رفاهی ماهانه جداگانه از احکام است. ما در آموزش و پرورش غیر از عدد حکم، چیز دیگری نداریم که پرداخت کنیم.

الهیار ترکمن درباره وام‌های اعطایی به فرهنگیان نیز بیان کرد: غیر از وام صندوق ضروری که در اختیار ادارت کل آموزش و پرورش است، وام‌هایی را در تفاهم با بانک‌های کشور طراحی و در حال اجرا داریم که از جمله آن‌ها وام‌های بانک ملی ۱۵، ۲۵ و ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۲ درصد است.

وی افزود: بانک رسالت نیز تسهیلاتی با کارمزد ۲ درصد تا سقف ۲۰ میلیون تومان می‌پردازد که تعداد آن نسبت به وام‌های بانک ملی کمتر است. رایزنی‌هایی نیز با بانک‌های دیگر هم داشتیم که اگر به سرانجام برسند، اعلام می‌کنیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند