Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلاب حوزه های علمیه استان ایلام امروز در تجمعی اعتراضی جنایت حکام آل سعود در کشتار کودکان ومردم بی دفاع یمن را محکوم کردند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، پیش از ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور  طلاب و روحانیون  ایلام با تعطیلی کلاس‌های خود و تجمع جنایت آل سعود در یمن را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب حوزه‌های علمیه استان ایلام در این تجمع جنایت وحشیانه رژیم سعودی را محکوم و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود تنفر و انزجار خود را از رژیم کودک کش آل سعود اعلام داشته و رژیم سعودی را رژیمی دانستند که هر ندایی که ندای آزادیخواهی و ظلم ستیزی باشد را خفه وکشتار انسان های بی گناه در یمن را هدف خود می‌داند.

انتهای پیام/

R7718/P4001/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در بیانیه پزشکان یزدی آمده است:    رژیم ددمنش و شیطانی اسراییل که در حال تجربه بزرگترین شکست تاریخ سراسر جنایت و ستم خود می‌باشد وحشی گری و تجاوز را به نهایت رسانده و دیوانه وار به هرپستی و رذالتی تن می‌دهد تا شاید شکست غیر قابل ترمیم خود را کمی مرهم نهد و نابودی قطعی خود را اندکی عقب بیاندازد.   جنایت بی شرمانه بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان باردار غزه در ماه مبارک رمضان از یک سو و سکوت شرم آور دولت‌های اسلامی و مدعیان حقوق بشر از دیگر سو برگ سیاه و ننگینی در تاریخ بشریت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد