Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:27:38 GMT

اعتماد عمومي در سايه نظارت ها تقويت مي شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۷۱۳

اعتماد عمومي در سايه نظارت ها تقويت مي شود

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- سرپرست استانداري استان سمنان گفت: تشديد نظارت ها بر بازار منجر به تقويت اعتماد عمومي نسبت به دولتمردان و مسوولان مي شود.

به گزارش ايرنا، سعيد ناجي روز دوشنبه در آيين معرفي مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان در سالن اجتماعات سازمان بازرسي اين استان افزود: حفظ اعتماد عمومي جامعه نسبت به حاکميت، دولتمردان و مسوولان در سطوح مختلف مهم ترين مساله در زمان حساس کنوني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تضعيف اعتماد عمومي نسبت به نظام در روند خدمت گذاري و حکومت داري موجب اخلال مي شود و بر مسايل گوناگون تاثيرگذار نامطلوبي است.
ناجي تصريح کرد: رفتارها و اقدامات مسوولان براي خدمت گذاري به مردم در راستاي ارتقاي اعتماد عمومي باشد.
سرپرست استانداري سمنان به ضرورت کنترل بازار در اين برهه زماني اشاره و خاطرنشان کرد: نوع نگاه و احساس مردم نسبت به ايجاد تعادل در حوزه تجارت و بازار مقدمه اي بر تقويت يا تضعيف اعتماد عمومي است.
وي ادامه داد: فعالان حوزه تنظيم و کنترل بازار بايد در مسير عدالت و تعادل بخشي در اين بخش حرکت کنند.
وي با اشاره به نقش خطير تعزيرات حکومتي در نظارت بازار، ابراز داشت: هم افزايي، هماهنگي و تقويت همدلي مجريان در کنترل، تنظيم و نظارت بازار به منظور حفظ حقوق مردم و آرامش در جامعه ضروري است.
سرپرست استانداري سمنان يادآور شد: رصد بازار و تثبيت وضعيت اقتصادي در کنار شفاف سازي اقدامات بايد به گونه اي باشد تا منجر به روند افزايشي باورها و اعتماد عمومي شود.
به گزارش ايرنا، با حضور مهدي صابري معاون توسعه مديريت و منابع انساني تعزيرات حکومتي کشور، رضا محمدي به عنوان مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان معرفي و از خدمات عيسي فاضلي در اين سمت قدرداني شد.
9891/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد