Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@23:06:27 GMT

آموزش کودک با کره زمین واقعیت افزوده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۷۴۰

آموزش کودک با کره زمین واقعیت افزوده

یک شرکت تجاری در هند کره زمین واقعیت افزوده به نام اوربوت تولید کرده که به دانش آموزان امکان می دهد تا اطلاعات عمومی خود را در مورد جهان از طریق یک اپلیکیشن و تبلت یا گوشی افزایش دهند.

کره زمین یادشده در ظاهر تفاوتی با دیگر کره های زمین موجود در بازار ندارد. اما در صورت نصب اپلیکیشن مرتبط بر روی یک تبلت یا گوشی و روشن کردن دوربین و قراردادن آن در برابر کره زمین، اطلاعات اضافی در مورد ویژگی ها و دیدنی های هر کشور در برابر دید کاربر نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه Orboot هم با سیستم عامل اندروید و هم با سیستم عامل آی او اس سازگاری دارد و هم بر روی گوشی و هم بر روی تبلت نصب می شود. دریافت اطلاعاتی در مورد ویژگی های متفاوت فرهنگی و اجتماعی مردمی که در نقاط مختلف جهان زندگی می کنند از جمله دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن مذکور است.

این برنامه پرچم، جاذبه های جهانگردی و گذرنامه هر کشور را هم نمایش می دهد. هزینه خرید و استفاده از این مجموعه ۲۸ دلار بوده و خرید آن از طریق وب سایت PlayShifu و همین طور سایت های آمازون و فلیپ کارت ممکن است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟