Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: 160 نفر از خانواده هاي معظم شهدا به عنوان نخستين مسافران ايستگاه راه آهن اروميه، فردا /دوشنبه/ پس از افتتاح اين خط آهن توسط رييس جمهوري به مشهد مقدس اعزام مي شوند.

ابراهيم مبارک قدم روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شهر اروميه سومين مرکز استاني است که در جهت اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و در دولت تدبير و اميد به شبکه ريلي متصل شده و آرزوي ديرينه مردم اروميه و استان تحقق يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در سفر رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت به آذربايجان غربي، علاوه بر افتتاح ايستگاه قطار اروميه، بيمارستان امام خميني (ره) خوي نيز که توسط راه و شهرسازي احداث شده است، به بهره برداري مي رسد تا مردم شمال استان بتوانند از امکانات درماني در محيطي مناسب بهره مند شوند.
به گزارش ايرنا، راه آهن مراغه - اروميه داراي 182 کيلومتر طول بوده که 98 کيلومتر آن در دولت تدبير و اميد اجرايي شده است.
بيش از پنج هزار و 131 ميليارد ريال براي اجراي اين طرح هزينه شده که افزون بر چهار هزار ميليارد ريال آن در دولت تدبير و اميد بوده است؛ ارزش اين طرح با نرخ روز به بيش از 10 هزار ميليارد ريال مي رسد.
اين طرح که از جمله مهمترين طرح هاي افتتاحي براي مردم شهر اروميه طي دهه هاي گذشته به شمار مي رود، نتايج بسياري در راستاي توسعه همه جانبه اين شهرستان و حتي مناطق وسيعي از مرکز، جنوب و شمال استان خواهد داشت که از جمله آثار اقتصادي آن مي توان به کاهش هزينه هاي حمل و نقل کالا و توسعه روزافزون اقتصادي، ايجاد ارتباط ترانزيتي استان هاي مختلف کشور با ترکيه و عراق از طريق مرزهاي تمرچين و سرو، ايجاد فرصت هاي جديد اشتغال در حوزه حمل و نقل و تبديل اروميه به هاب لجستيک کالا اشاره کرد.
در سفر رييس جمهوري به آذربايجان غربي بيش از 10 هزار ميليارد ريال طرح عمراني به بهره برداري مي رسد.
8137/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است

حجت الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه گیلانغرب روز پنجشنبه در مراسم یاد و خاطره پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر دوران دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب با گرامیداشت نام و یاد شهید سرافراز حسین ثابتخواه در سی و هفتمین سالگرد شهادتش و با حضور خانواده این شهید گرانقدر در محل مرکز آموزش رزم شهید ثابتخواه گیلانغرب، گفت: حفظ نام و یاد شهدا تضمین کننده سعادت جامعه در مسیر توحید است.

وی اظهار کرد: شهدا در پیشگاه خداوند آبرومندند، زیرا که جلوه‌ای از نور خدا هستند و این مملکت به پشتیبانی شهدا همواره بر قله‌های افتخار قرار دارد.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی مصداق به جریان خون در رگ غیرت ایرانیان و تمام آزادیخوهان جهان است، گفت: امروز دشمنان توسعه و بالندگی کشور ما را بر نمی‌تابند به همین خاطر به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آوردند که در راس آنها رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آمریکا قرار دارد و این عملیات اسرائیل و تمام حامیانش را رسوا کرد.

زهرا ثابت خواه خواهر شهید ثابتخواه نیز با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره درخور نام برادر شهیدش، گفت: به کوری چشم همه بدخواهان و دشمنان همچنان پای آرمان‌ها والای شهیدان هستیم.

در پایان از خانواده شهید حسین ثابتخواه و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان گیلانغرب تجلیل شد.

شهید حسین ثابت خواه اهل مشهد مقدس از فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه رمضان نیروی زمینی سپاه بود که بار‌ها در مناطق عملیاتی مجروح شد و سرانجام در نتیجه حمله شیمیایی در منطقه بانه در سال ۶۶ مجروح و پس از انتقال به بیمارستان لبافی نژاد تهران ابتدا از ناحیه ۲ چشم نابینا و در ادامه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد