Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از پرداخت 1000 میلیارد تومان از بدهی سازمان به ارایه کنندگان خدمات سلامت تا پایان هفته خبر داد.

مهندس طاهر موهبتی امروز یکشنبه در یک نشست خبری ضمن تسلیت درگذشت دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و دکتر تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان در سانحه تصادف، از خاطرات خود با مرحوم نوربخش از سال 67 و سالهای جنگ و عملیات مرصاد، فعالیت در جهاددانشگاهی، تامین اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..یاد کرد و وی را مدیری خستگی ناپذیر خواند و رحمت الهی را برای وی خواستار شد.

موهبتی با بیان اینکه از ابتدای امسال پرداخت‌ها به ارایه کنندگان خدمات سلامت از سوی سازمان بیمه سلامت منظم شده است، افزود: بر ادامه این روند اصرار داریم و امیدواریم روندی پیش نیاید که باعث برهم خوردن این نظم شود. مدیریت هزینه کار ماست و از طرفی هم قول داده ایم که پولهای تخصیص یافته، در حسابمان معطل نماند.

وی در این راستا از پرداخت 1000 میلیارد تومان از مطالبات ارایه کنندگان خدمات و توزیع آن در سراسر کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: به این ترتیب در پرداخت مطالبات بخش دولتی به مهرماه و در بخش خصوصی در بخشی از استانها به مرداد و در برخی دیگر به شهریور ماه میرسیم. امیدواریم همانطور که سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل تا کنون حمایت کرده اند، بتوانیم نظم پرداخت‌ها را ادامه دهیم و در پنج ماه باقی مانده از امسال نیز به تعهد خود عمل کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت همچنین درباره سرانجام بحث تخصیص 500 میلیون یورو به بیمه سلامت جهت پرداخت بدهی های دارویی، تجهیزاتی و خدماتی و ....گفت: تخصیص این مبلغ ظرفیت خوبی برای حوزه سلامت ایجاد می‌کند. چهارشنبه گذشته دولت در این زمینه مصوبه ای داشت و امیدواریم با عنایت صندوق توسعه، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، سریع تر این وجه به حوزه سلامت تزریق شود.

موهبتی افزود: اولویت سازمان در توزیع این مبلغ نیز به ترتیب دارو، تجهیزات و سایر مطالبات در بخش دولتی و خصوصی است.

وی افزود: به محض تخصیص این پول، در مدت حداقلی، بدهی بحش های مختلف را پرداخت خواهیم کرد.

وی همچنین در ادامه صحبتهایش بر الکترونیکی شدن نسخ تاکید کرد و گفت: در همین راستا، نسخه نویسی الکترونیک را در 45 مرکز در استان کرمان به صورت آزمایشی شروع کردیم و کار براساس پیش‌بینی‌هایمان پیش می‌رود و تا بهمن ماه کل استان کرمان تحت پوشش نسخه نویسی الکترونیک قرار می‌گیرد. البته طبیعی است که ایجاد تغییر رفتار، مقاومت‌هایی را نیز به دنبال دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به پایلوت سازمان تامین اجتماعی برای نسخه نویسی الکترونیک در یزد و مذاکراتی که پیش از این در این باره با مرحوم دکتر نوربخش صورت گرفته بود، افزود: قرار بود با مرحوم دکتر نوربخش سفری به کرمان و یزد داشته باشیم و کار نسخه نویسی الکترونیک در هر دو استان را بررسی کنیم و در نهایت یک روش برای اجرا در کل کشور را تعیین کنیم. امیدوارم هر کسی جای مرحوم نوربخش شود، راه وی را در الکترونیکی شدن نسخ دنبال کند؛ چراکه ما هیچ راهی نداریم جز اینکه خدمات مان الکترونیک شود.

موهبتی افزود: در همین راستا نیز دعوتی از کشور ترکیه داشتیم و آنها توفیقات موثری در حذف کاغذ و الکترونیک شدن خدماتشان داشتند. در مجموع در همه بخشها، سلامت اداری محصول الکترونیک کردن امور و خدمات است.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟

تین نیوز

رانندگان کامیون با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف بیمه تکمیلی در پرداخت هزینه به رانندگان، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکتی که عملکرد مناسبی در این زمینه ندارد، اعتراض کردند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی این پرسش را مطرح کردند که آیا ارایه این خدمات ضعیف به رانندگان به دلیل نبود نظارت کافی به موضوع و مفاد قرارداد فی ما بین شرکت بیمه و کانون ها است یا نوعی زرنگی این شرکت و به صورت عمد از قبل طراحی شده و یا زیر کاسه نیم کاسه ای به نفع برخی افراد وجود دارد؟

به گفته آنان، بیمه تکمیلی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای از بیش از  یک دهه پیش جاری است و رانندگان از این بیمه تکمیلی در مواقع عمل جراحی و سایر بیماری هایی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیست، استفاده می‌ کردند.

رانندگان کامیون تاکید کردند: در آن زمان رانندگان تحت پوشش بیمه های تکمیلی البرز، دانا، آتیه سازان و...قرار داشتند اما در مجموع از خدمات دهی این بیمه ها رضایت آن چنانی نداشتند، ولی در عوض برای کارمندان شرکت های حمل و نقل که در سایه بیمه رانندگان با کارفرمایی کانون شرکت ها، تحت پوشش این شرکت های بیمه بودند، رضایت بخش بوده است.

به گفته آنان، متاسفانه با برنامه ریزی های از قبل صورت گرفته و غلط تیم مدیریت، این بیمه در سال 1402 بار دیگر به شرکتی منتقل شده و این سوال را مطرح می کند که در این نقل و انتقال منافع چه کسانی در شرکت مورد توجه بوده است؟

آنان افزودند: بیمه تکمیلی چند ماهی است که برای رانندگان جاده ای جاری است ولی متاسفانه در این مدت خدمات مطلوبی در پرداخت هزینه ها به رانندگان نداشته و اگر هم‌ داشته با کاهش درصد بیشتر از مبلغ فاکتور و پرداخت اندک مبلغ از فاکتور به بیمه گزار بوده که این موضوع باعث نارضایتی و اعتراض رانندگان نسبت به این بیمه زیان بار شده است.

به گفته آنان، با توجه به گزارش های ارسالی رانندگان و بیمه شدگان از سراسر ایران، اکثر افرادی که در بهمن ماه سال گذشته فاکتور های پزشکی را به این بیمه ارسال کردند هنوز بعد از گذشت حدود سه ماه هیچ مبلغی دریافت نکرده اند و با مراجعه بعضی از همکاران‌ در سامانه متوجه شدند که برخی فاکتورهای تحویلی به مددکاری، در هیچ کدام از مراحل پرداخت بیمه ثبت نشده است و معلوم نیست این فاکتورها بعد از تحویل به مددکاری سامانه در کجا گم شده و یا از بین رفته آیا سهل انگاری از بخش مددکاری بوده و یا از مدیریت؟ در هر صورت شرکت بیمه مسئول است و‌ باید پاسخگو باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم