Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ماهیت آمریکا استفاده ابزاری از مقوله‌هایی چون حقوق بشر است، گفت: تنها نسخه شفابخش امت اسلامی در مقابل سلطه پوشالی آمریکا استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، آیت الله محسن حیدری، امروز (27 آبان) در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشری آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر کسی به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری مراجعه کند می‌بیند ویژگی‌های بارزی از حقوق بشر آمریکایی را به خوبی تبیین کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آمریکا از مقوله حقوق بشر استفاده ابزاری می کند، عنوان کرد: آمریکا به خاطر حمایت از بشر، مسئله حقوق بشر را مطرح نمی کند بلکه این مسئله را چماقی برای کوبیدن بر سر مخالفانش به کار می‌برد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رفتار دوگانه آمریکا در کشورهای مختلف را مصداق بارز نقض حقوق بشر دانست و افزود: کشتار ده‌ها هزار کودک بیگناه در یمن، گرسنگی، کمبود دارو و دادن سلاح به عربستان برای کشتار مردم بی گناه یمن از جمله این جنایات است.

 

آیت‌الله حیدری، با بیان اینکه همه تروریست‌ها دست پرورده و مورد حمایت آمریکا هستند، اضافه کرد: این در حالی است آمریکا مقابله با تروریست را مطرح می کند، و در کنار آن تعدی و تجاوز تروریست های همچون القاعده و داعش مورد حمایت آمریکا است.

 

وی با بیان اینکه ماهیت آمریکا استفاده ابزاری از مقوله‌هایی چون حقوق بشر است، اذعان کرد: تنها نسخه شفابخش امت اسلامی در مقابل سلطه پوشالی آمریکا استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت همه جانبه است.

 

وی رسیدن به این مهم را منوط به داشتن استراتژی امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی بحث وحدت اسلامی را که متاخذ از قرآن و اسلام را مطرح کردند و همین مسئله تکلیف آماده اسلامی را روشن می‌کند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که وحدت به معنی وحدت صف است، ابراز کرد: مسلمانان بایستی با عقاید مشترک و حبل المتین که امت اسلامی را به هم پیوند می زند، در جبهه واحد مقابل استکبار و کفر جهانی بیاستند.

 

آیت الله حیدری، جنایت در فلسطین، عراق؛ سوریه و یمن را به دلیل عدم وحدت اسلامی ذکر و خاطر نشان کرد: همه این جنایت ها به خاطر ضعف وحدت اسلامی است و باید همه ما دست به دست هم دهیم تا جنگ افروزی های دشمنان نقش بر آب شود.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج شیراز امام زمان عج ارزانی تامین اجتماعی آمریکا خبرگزاری شبستان همایش حقوق بشر امریکایی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مسأله اجتماعی صرف نگریسته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با انتقاد از کسانی که مقوله حجاب را فقط مقوله‌ای اجتماعی معرفی می‌کنند، گفت: وقتی مسأله حجاب، به دستاویزی برای ضربه زدن دشمنان به پیکره نظام تبدیل می‌شود و آنان با طراحی اغتشاشات و ترویج بی‌بند و باری و مفاسد اخلاقی، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهند دیگر نباید به موضوع حجاب، تنها با نگاه اجتماعی و فرهنگی نگریست بلکه این موضوع دارای ابعاد مختلف است.

وی با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای آغاز طرح نور به منظور برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه با موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: نیروهای فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح نور، دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان در طرحی با همین عنوان اقدام به تجمیع تمام قوانین و دستورالعمل‌های صادره در مقوله عفاف و حجاب کرده تا با ابلاغ آن به نهادهای دولتی، وابسته به دولت، اصناف و دیگر نهادهای خدمت‌رسان به آنان وظایف قانونی‌شان در امر عفاف و حجاب را گوش زد کند.

وی از وقوع جرم در پایان از نظارت مستمر و نامحسوس نهادهای نظارتی در این خصوص خبر داد و بر برخورد دستگاه قضایی با متخلفان تاکید کرد.

سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز بر لزوم اجرای این طرح در همه مکان‌های عمومی تاکید و تصریح کرد: اگر طرح نور به طور کامل و صحیح اجرا شود کسانی که اقدام به کشف حجاب می کنند متوجه خواهند شد نه در اجتماع می‌توانند به سادگی تردد داشته باشند نه خدماتی از ادارات،  نهادها و اصناف دریافت خواهند کرد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان نیز ضمن تاکید بر حساسیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه و لزوم قرار گرفتن آن در اولویت گفت: همه مسئولان موظف هستند با حساسیت و اولویت، پیگیر اجرای قوانین امر عفاف و حجاب باشند چرا که عفاف و حجاب هم امر خداوند متعال است هم از منویات مقام معظم رهبری و هم قانون کشور است.

سرتیپ علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز هدف از اجرای طرح نور که به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی و تشدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در استان اصفهان اجرا می‌شود را افزایش احساس امنیت و ایجاد بستر و فضایی امن برای بانوان و خانواده‌ها در جامعه، مقابله مدبرانه، مستمر و هدفمند با هنجار‌شکنان و رعایت حقوق شهروندی با مقابله با افراد بی‌توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در جامعه بیان کرد که از 25فروردین با نظارت در معابر، خودروها و فضای مجازی به اجرا درآمده است.

همچنین سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) از انجام تذکر لسانی توسط نیروهای بسیج در جامعه خبر داد و بر آمادگی سپاه برای همکاری با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور اجرای هرچه بهتر طرح نور تاکید کرد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • آمریکا یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است