Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@02:36:46 GMT

پوستی زیبا در سرما با عسل

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۸۶۷

پوستی زیبا در سرما با عسل

رکنا: عسل فرمولی ساده برای رفع خشکی پوست در زمستان است.

حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آنها قرار دهد.

فصل پاییز آغاز شده است و به تدریج هوا رو به سردی می گذرد، از نظر اغلب افراد سرماخوردگی و آنفولانزا شایع ترین عارضه فصل سرماست اما شاید جالب باشد که بدانید خشکی پوست یکی از عارضه های شایع است که سراغ بسیاری از افراد می رود، سرما موجب کاهش رطوبت هوا و خشکی پوست می شود و بسیاری از آنها از این عارضه شکایت دارند، پوست در فصل پاییز و زمستان به آبرسان و مرطوب کننده نیاز دارد تا شادابی و نرمی آن حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا چند راهکار برای رفع خشکی پوست در فصل سرما به شما معرفی می کنیم.

نرمی و لطافت پوست با روغن های طبیعی

در فصل سرما باید پوست را مرطوب نگه داشت، یکی از کارهایی که به حفظ رطوبت پوست و نرمی آن کمک می کند، استفاده از روغن های طبیعی چون روغن زیتون است، کافی است تا پس از استحمام با آب گرم پوست خود را روغن مالی کنید، یا چند قطره روغن زیتون به آب وان بیفزایید، روغن زیتون در حفظ رطوبت پوست در فصل سرما بسیار موثر است و موجب شادابی و لطافت پوست در فصل سرما می‌شود.

افزون بر روغن زیتون، برخی روغن های طبیعی نیز به حفظ شادابی و رطوبت پوست در فصل پاییز و زمستان کمک می کنند که از جمله آنها می توان به روغن آواکادوو، روغن معدنی، روغن گل پامچال و یا روغن بادام اشاره کرد.

پوستی زیبا در سرما با عسل

عسل یکی از مواد طبیعی در رفع خشکی پوست در سرما عسل است، استفاده از ماسک ترکیبی و زرده تخم مرغ فرمولی طبیعی برای شادابی و لطافت پوست در سرما بوده و کافی است تا ۵ قاشق مرباخوری عسل را با یک عدد زرده تخم مرغ ترکیب کنید و ۳۰ دقیقه قبل از استحمام بر روی پوست دست یا صورت قرار دهید و پس از آن به حمام بروید و ماسک را از روی پوستتان بشویید.

از درون پوستتان را آبرسانی کنید

اغلب افراد در فصل سرد کمتر آب می نوشند و تمایل به مصرف نوشیدنی های گرم بیشتر می شود، اما در فصل پاییز و زمستان نیاز بدن به آب کاهش پیدا نمی کند و کاهش مایعات بدن خود عاملی در ایجاد خشکی پوست بدن محسوب می شود و به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که مصرف مایعات به ویژه آب در فصل سرما پوست شما را از درون آبرسانی و مرطوب می کند .

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟ پلیس این خانواده 4 نفره بیرجندی را با هم به زندان فرستاد+ عکس اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! انفجار زن جوان قبل از عملیات انتحاری در روسیه

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرماخوردگی پوست زمستان سرما بهداشتی عسل عکس فیلم پسر مرد ایران تصاویر مردان انتشار پدر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم

نماینده اصفهان در مجلس گفت: خشکی زاینده رود و فرونشست ناشی از آن، تمدن اصفهان را مورد مخاطره جدی قرار داده است، این خطر به اندازه‌ای جدی است که اگر تا چند سال آینده فکری برای آن نشود، همه ما باید اصفهان را ترک کنیم.   به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طغیانی اظهار کرد: خود را نماینده همه مردم می‌دانم و با تخریب و توهین به مردم و به خصوص جوانان و به طور کلی هیچ نوع تخریب شخصیتی موافق نیستم.   وی اضافه کرد: اگر نماینده در هر حوزه‌ای تخریب شود، سودی عاید کسی نخواهد شد، اما اگر همه با هم همدل و یکرای باشیم خواهیم توانست گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم.   نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اصفهان تنها با همدلی همه نمایندگان مردم رفع می‌شود، گفت: نمایندگان اصفهان باید ید واحد باشند تا مشکلات رفع شود، بر این اساس از همه می‌خواهم اگر در رفتار‌های بنده ضعف‌هایی هست به شخص خودم انتقال دهید و تخریب نکنید، به هیچ کس توهین نشود تا با یکرنگی مشکلات اصفهان را رفع کنیم.   وی با اشاره به اینکه هم اکنون عدم احیای زاینده رود که موجب خالی شدن آبخوان‌های دشت اصفهان شده است، مهم‌ترین مشکلات اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی را برای اصفهان به همراه داشته است، تاکید کرد: اکنون فرونشست در اصفهان به مرحله‌ای بسیار خطرناک رسیده است به نوعی که اگر در طول هفت یا هشت سال آینده نتوانیم کاری برای احیای آبخوان‌های اصفهان انجام بدهیم، این تمدن باقی نخواد ماند.   طغیانی ادامه داد: در حقیقت همه ما باید در چنین شرایطی اصفهان را ترک کنیم و این شهر دیگر قابل سکونت نخواهد بود.   وی با بیان اینکه مشکل زاینده رود تنها مسئله شرق اصفهان و کشاورزان نیست بلکه کل دشت اصفهان به خاطر خشکی رودخانه فلات مرکزی ایران در خطر فرونشست قرار دارد، تاکید کرد: در دوره قبلی مجلس تلاش کردم تا فریاد زاینده رود ومردم عزیز و کشاورزان این استان باشم، و در این دوره نیز، نمایندگان اصفهان باید همدل و هم رای باشند تا مشکلات به ویژه خشکی زاینده رود رفع شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چهره جدید دریاچه ارومیه پس از ۵ سال نابودی و خشکی! | فیلـم
  • چگونه می‌توانیم به بیماران ای بی کمک کنیم؟
  • سمیرم شهر چشمه‌های جوشان و آبشارهای زیبا
  • باران و سرما در راه کرمان
  • این گیاه زیبا یک مسکن طبیعی ، تقویت کننده حافظه است و سرشاز از ویتامین C، مس و منگنز میباشد
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرمازدگی محصولات باشند