Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: یکی از محوری ترین برنامه های صدا و سیما ساخت برنامه در جهت باورپذیر نمودن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا محمد بازوند روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سالن جلسات صدا و سیمای خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب، نظام سلطه همواره در صدد بود تا انقلاب منحرف شود لذا برنامه ریزی کرده بودند که در صورت عدم موفقیت، براندازی را در دستور کار قرار خود دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 80 موسسه و اتاق فکر با دستور کار براندازی در آمریکا در حال تلاش هستند تا مردم ایران چهلمین سال را جشن نگیرند اما با تفکر بسیجی و به برکت خون شهدا همه راهبردهای در این باره نتیجه نخواهد داد.
بازوند به برنامه های واحد صدا در خصوص چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: یکهزار و 500 دقیقه تولید برنامه داشته ایم زیرا از مدتها قبل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده اما اوج این اقدامات در روزهای پایانی سال مهم است.
وی ادامه داد: برنامه هایی مانند فخردیار با محور مبارزات شهید رحیمی، مستند راههای استان و همچنین مستند در جستجوی کمال با محوریت آیت الله کمالوند از مهمترین این برنامه ها است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان میزان تولیدی برنامه های این دستگاه در حوزه سیما را پنج هزار و 700 دقیقه عنوان کرد و توضیح داد: مستند چهل برگ که در مورد معرفی حوزه های مختلف خدمات رسانی به مردم است برنامه کارنامه انقلاب که با محوریت پرداختن به کارنامه استانداران لرستان در ادوار مختلف و معرفی دستاوردهای انقلاب در زمان خدمت آنها است از مهمترین برنامه های سیمای مرکز لرستان خواهد بود.
وی ادامه داد: تولید مستند از نقش روحانیت در انقلاب، مستندی در مورد شهدای مدافع حرم، مستند بانو و باروت که به زندگی مادر شهیدان زیودار می پردازد و همچنین تهیه یک برنامه در مورد پژوهش سرای جابربن حیان شهرستان بروجرد از دیگر تولیدات سیما است.
بازوند در پاسخ به انتقادات مطرح شده در زمینه میزان کم تولید سریال در این مرکز گفت: اینکه می گویند سریال نمی سازیم کم لطفی است، به عنوان مثال اخیرا سریال نزدیکی های بهشت را که هنوز در استان پخش نشده شبکه یک رسانه ملی پخش کرد.
وی به فعالیت گسترده شبکه های فارسی زبان بیگانه و معاند اشاره کرد و گفت: دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا آنجا که برخی شبکه های ماهواره ای با تزریق مستقیم دلارهای نفتی سعودی ها راه اندازی شده اما در سوی دیگر ما با تنگناهای مالی ویژه ای درگیر هستیم لذا ضمن پذیرش واقعیت ها تلاش داریم تا از همه تلاش خود در خنثی سازی توطئه های دشمن استفاده کنیم.
/6060/7264

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيماي لرستان چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

کد خبر 6084534

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است