Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، براساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی که در 25 شهریورماه سال جاری نهایی شد، از دیروز 26 آبان ماه همه بازنشستگان شاغل در وزارت نفت باید پست های خود را تحویل دهند.
بر همین اساس و در اواخر هفته گذشته، سه معاون وزیر نفت یعنی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پست های خود را به افراد دیگر تفویض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با توجه به این نکته صورت گرفت که بیژن زنگنه وزیر نفت وقت بیشتری برای انتخاب گزینه های نهایی خود برای این سه پست مهم وزارت نفت داشته باشد.

پیگیری های خبرنگار فارس حاکی از آن است که بالاخره زنگنه تصمیم نهایی خود در این زمینه را اتخاذ کرده است و افراد زیر گزینه های نهایی وی برای تصدی پست های مذکور هستند:
الف- مسعود کرباسیان به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران
ب- محسن دلاویز به عنوان مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران
ج- فرناز علوی به عنوان مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

همچنین قرار است علی کاردر مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی نفت ایران به عنوان رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت منصوب شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در احکامی جداگانه مدیر انرژی و کربن این شرکت، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش شانا، مجید چگنی در این احکام «ساجد کاشفی» را به‌عنوان مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران، «رضا نوری‌زاده» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و «حامد خواجوی» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی