Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز می‎گوید که نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتخابات زودهنگام را در فلسطین اشغالی غیر ضروری و اشتباه خوانده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز نوشت: نتانیاهو انتخابات زودهنگام را غیر ضروری و اشتباه خواند.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که همچنان در حال لابی کردن برای حفظ ائتلاف حاضر و جلوگیری از انتخابات زودهنگام است، در نشست هفتگی کابینه این رژیم در روز یکشنبه گفت: کابینه نباید در چنین زمان امنیتی حساسی منحل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه کابینه گفت: "در این دوره حساس امنیتی برگزاری انتخابات غیرضروری و اشتباه است."   او که به دلیل اتفاقات اخیر فشار مضاعفی را برای حفظ کابینه خود متحمل شده است، با یادآوری شکست های گذشته این رژیم افزود:" ما اتفاقات سال‌های ۱۹۹۹۲ و ۱۹۹۹ را به یاد می‌آوریم، ما فاجعه اسلو و فاجعه انتفاضه (فلسطینیان) را به خاطر داریم، ما باید کلیه اقدامات لازم را انجام دهیم تا از تکرار اشتباهات جلوگیری کنیم. "
آی ۲۴ نیوز به نقل از دفتر نخست وزیری در روز یکشنبه گزارش داد که نتانیاهو مایل است پس از استعفای آویگدور لیبرمن وزیر جنگ، نفتالی بنت را وزیر فعلی آموزش این رژیم عهده دار سمت وزرات جنگ شود. 
کمی قبل از جلسه کابینه، حزب "اسرائیل خانه ما" به ریاست لیبرمن، لایحه‌ای برای انحلال مجلس نمایندگان ارائه کرد. لیبرمن پس از استعفایش در روز چهارشنبه به دلیل آتش بس با حماس، خواستار برگزاری انتخابات در اسرع وقت شد.
براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است نتانیاهو و کاهلون یکشنبه شب با هم دیداری داشته باشند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند در مذاکراتش با موشه کاهلون وزیر مالی کابینه صهیونیستی از انتخابات زودهنگام جلوگیری کرده و کابینه فعلی را حفظ کند.
از زمان استعفای لیبرمن در روز چهارشنبه نتانیاهو علیرغم اصرار کاهلون وزیر مالی کابینه‎اش بر انحلال کابینه به دلیل اکثریت شکننده آن، همچنان به مذاکرات برای حفظ کابینه خود و جلوگیری از انتخابات زودهنگام ادامه داده است.
کاهلون خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده است. هفته گذشته، حزب خانه یهود از نتانیاهو خواست تا بنت را به عنوان وزیر جنگ معرفی کند در غیر این صورت برای برگزاری انتخابات زودهنگام آماده شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کابینه رژیم صهیونیستی بحران انتخابات ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، احتمال تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، داد نخست وزیر این رژیم را درآورد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمال تحریم یک گردان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از یهودیان افراطی ارتدوکس از سوی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. این گردان متهم به نقض حقوق بشر علیه فلسطینی ها تحت بازجویی هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این تصمیم اعلام کرد که در خصوص این تصمیم با مقامات آمریکایی در تماس است. نتانیاهو مدعی شد که مدامی که ارتش این رژیم با تروریست ها می‌جنگد، چنین تصمیماتی پوچ خواهد بود.

پایگاه خبری آمریکایی اکسیوس روز شنبه به نقل از سه منبع ناشناس آمریکایی اعلام کرد که انتظار می رود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه این واحد به دلیل تخلفات انجام شده علیه فلسطینیان کرانه باختری اعلام کند.

این ادعاها از سوی دولت آمریکا در حالی بیان شده که دیروز بسته کمکی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی به تصویب نمایندگان کنگره رسید.

کد خبر 6084754

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن