Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@07:20:53 GMT

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۰۲۶

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ساعت سه بامداد ۱۶ آبان ماه جاری سارقان در بازار سنتی طلافروشی خیابان امام خمینی (ره) مقدار هشت کیلو و ۲۰۰ گرم طلا را به سرقت برده بودند، گفت: این افراد مسلح در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ناصر اصلانی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این سارقان دست و پا و دهن نگهبان بازار را بسته و پس از شکستن درب مغازه طلا فروشی، این میزان طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را سرقت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ماموران با استفاده از تجهیزات و با روش‌های علمی و آزمایشی توانستند ابتدا ۲ نفر از سارقان را شناسایی کنند و این ۲ نفر پس از دستگیری به همدستی با ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

سردار اصلانی افزود: هر هشت نفر سارقان دستگیر شدند و در تحقیقات بعدی مشخص شد که سه نفر از متهمان، سارقان اصلی و چهار نفر دیگر در نگهداری طلا‌ها مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: هفت نفر از سارقان مرد و یک نفر دیگر که در امر نگهداری از طلا‌های سرقتی مشارکت کرده بود، زن است.

سردار اصلانی افزود: از سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی از جمله یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری با ۱۶۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سارق مسلح طلا فروشی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد

سردار یحیی الهی بیان داشت: در پی وصول چند فقره کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با هویت متفاوت از طریق سایت دیوار اقدام به فروش کالا یا اجاره منزل به شهروندان را داشته و پس از اخذ وجوه از شهروندان اقدامی برای آن‌ها انجام نداده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات انجام شده، ضمن شناسایی متهم وی را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۴۱ فقره کلاهبرداری از شهروندان در سطح استان و استان‌های همجوار معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات و سرمایه گذاری باید مراقب بود که در پس هر پیشنهاد وسوسه انگیز، افراد کلاهبردار منتظرند و با جلب اعتماد افراد اقدام به کلاهبرداری از آنها خواهند نمود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در ارومیه
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!