Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:30:04 GMT

بسیجی قدم به قدم با ولایت حرکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۰۶۲

بسیجی قدم به قدم با ولایت حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرگرد مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان امروز در جلسه شورای اداری ریگان گفت: محرومیت زدایی یکی از شاخص‌های فرهنگ بسیجی می‌باشد وبسیجی همیشه با ظلم مبارزه می‌کند.

وی عنوان کرد: بسیجی بی ادعا ومخلصانه کار می‌کند که این نشان از روحیه جهادی بسیجیان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد : بسیج تعلق به یگ گروه وجریان خاصی ندارد بسیج یک سرمایه ملی واجتماعی است .

دهقانیان با اشاره به اینکه دشمن از وحدت شیعه وسنی هراس دارد اظهار کرد: همه ما باید با وحدت خود خار چشمی در مقابل دشمنان باشیم.

وی اظهار کرد: بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت ووحدت می‌باشد که برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان در هفته بسیج در ریگان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان از برگزاری یادواره شهدای آبرو محله در بخش گنبکی مرکزی در هفته بسیج خبر داد واظهار کرد: طرح ویزیت رایگان غبار روبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدا روایتگری در مدارس ودانشگاه از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ریگان می‌باشد.

دهقانیان از تجمع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج در شهرستان ریگان خبر داد وابراز کرد: همایش نخبگان سران طوایف در شهرستان ریگان به مناسبت هفته وحدت در شهرستان ریگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

همایش نخبگان سران طوایف در شهرستان ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بصریت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی باید تقویت شود. 

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی، ضمن گرامی‌داشت هفته معلم، هفته بسیج کارگری و فرهنگیان و هفته عقیدتی - سیاسی، اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری تاثیرگذاری بسیاری در انقلاب داشت و پس از گذشت سال‌ها آثار این شهید هنوز قابل استفاده و بهره‌برداری است. یاد و خاطره چنین اشخاصی همیشه می‌درخشد، نگهداشت چنین سرمایه‌هایی درواقع نگهداشت جامعه است. 

وی افزود: سپاه در عین حال که یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و اسلامی است. حوزه نمایندگی در بعد اندیشه و بصیرت موارد بسیاری را رصد می‌کند. یکی از اهداف کلان ترویج معارف و روحیه انقلابی است. سپاه بدون تفکر جهادی نمی‌تواند به مأموریت‌های خود جامه عمل بپوشاند. 

بیگدلی با بیان اینکه بصریت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی باید تقویت شود، ادامه داد: سپاه یک مجموعه آگاه به مسائل سیاسی داخلی و خارجی است. 

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی اصلی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداری از پاسداران است، متذکر شد: سپاه به نهادهای دیگر در پیش‌برنده اهداف انقلاب هم‌افزایی دارد. سپاه همواره تلاش می‌کند که مردم خود را جدا از سپاه نبینند و خود را متعلق به مردم و جامعه می‌داند و به همین دلیل در حوزه‌های گوناگون حضور دارد. 

بیگدلی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموعه نمایندگی برنامه‌های گوناگونی اجرا شد، تشریح کرد: در راستا مسائل تربیتی، آموزشی، بسیج جلسات متعددی برگزار شد.  ۲۳۲۰ جلسه بصیرتی و روشنگری اتفاق افتاد و در همین زمینه یک میلیون  و 120 هزار نفر در این جمع حضور داشتند. 

وی افزود: برای ارکان و توده بسیج برنامه‌های متعدد همراه با ۵۶ دوره در این خصوص برپا شد که حدود ۷۰۳۰ نفر در آنها حضور داشتند. در محافل قرآنی بیش از ۴۰ هزار نفر حضور داشتند و ۸۰۰ محفل قرآنی ویژه بسیج در مساجد و مراکز اسلامی برگزار شد. همچنین در دوره‌های ویژه کادر و سرباز با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر برگزار شد و در راستای همین برنامه ها ۳۰۰ خانواده به مشهد و قم اعزام شده و دوره‌های آموزش را گذراندند. 

بیگدلی اضافه کرد: در راستای اعزام راهیان نور پیشرفت، دانش آموزی و ... بیش از 11 هزار جلسه برگزار و طی سال گذشته قریب به هزار جلد کتاب چاپ شده است. 

بیگدلی با بیان اینکه روزشمار هفته عقیدتی از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه است، اظهار کرد: در طول هفته عقیدتی - سیاسی، ۴۰۰ برنامه پیش‌بینی شده است. گلباران مزار شهدا، سخنرانی در نماز جمعه، سرکشی از خانواده شهدا و معلمان، همایش‌هایی در قالب حکمت مطهر، مسابقات قرانی و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی و کوهپیمایی، فراخوان مقاله در راستا تربیتی، نواختن زنگ سپاس در همه مدارس و شست‌های معرفتی، بصیرتی و علمی به طور حضوری و مجازی، برخی از برنامه‌های این ایام هستند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی‌ (عج) متذکر شد: یکی از اقدامات مهمی که انجام می‌شود رصد و ارزیابی مستمر پیامد و تاثیرگذاری برنامه‌های اجرا شده است که خوشبختانه وضعیت خوب و مطلوبی را شاهد هستیم. 

وی با اشاره به برنامه‌های تبیینی حجاب، خاطرنشان کرد: سپاه سال گذشته در سه مرحله برنامه تبیین حجاب داشت و امسال نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت. سپاه در راستای  طرح نور در کنار نیروهای انتظامی حضور خواهد داشت و برنامه‌های تبیینی نیز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه