Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@00:14:00 GMT

مانور تخصصی نشت گاز در منطقه 22 برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۰۹۹

مانور تخصصی نشت گاز در منطقه 22 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 22، ستاد مدیریت بحران ناحیه یک با هدف افزایش آمادگی همگانی برای مقابله با سوانح، "مانور تخصصی نشت گاز" را در سرای محله گلستان واقع در منطقه22، برگزار کرد.

گفتنی است در این برنامه که بر مبنای سناریوی فرضی ، بر اثر نشت گاز انفجار و آتش سوزی جزئی رخ داد، ستاد مدیریت بحران ناحیه یک و ادارات آب و برق و گاز در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به قطع انشعابات اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مانور، حریق حاصل از انفجار توسط تیم آتش نشانی خاموش شد و نیروهای امداد و نجات به تخلیه ساختمان اقدام کردند.

لازم به ذکر است این مانور تخصصی با همکاری سازمانهای آتش نشانی ، هلال احمر ، اورژانس ، کلانتری 141، پلیس راهور ،ادارات گاز ، آبفا ، مخابرات و برق منطقه 22 به برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات برق روابط عمومی شهرداری گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی گفت: در پی اعلام مراجع قضایی متهمه‌ای به اتهام کلاهبرداری از طریق جلب اعتماد تعداد زیادی از هموطنان با عنوان چندین شرکت هرمی، تحت پیگرد قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: این متهمه و شرکاء خود اقدام به ایجاد چندین شرکت هرمی کرده و با معرفی صراف‌های معتبر و بعضا آشنایان خود در چندین کشور منطقه با وعده سرمایه گذاری به شاکیان در این شرکت‌ها در قبال دریافت سود ماهیانه بالای ۱۰ درصد و اجرا نکردن تعهد، به وعده‌های خودشان عمل نکرده و از این طریق از تعداد زیادی از ایرانیان، کلاهبرداری می کنند.

­

رئیس پلیس بین الملل گفت: این فرد کلاهبردار و همدستانش ضمن پاسخگو نبودن به سرمایه گذاران قبلی، مجددا با هویت دیگری اقدام به راه اندازی شرکت هرمی دیگری کرده و به کلاهبرداری از تعداد بیشتری از قربانیان اقدام کردند.

سردار کریمی افزود: متهم پس از کلاهبرداری به یکی از کشور‌های منطقه متواری که با بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهمه در یکی از کشور‌های منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن این فرد به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.

­

این مقام انتظامی گفت: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهمه و هم چنین رایزنی‌های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد و امروز از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی به کشور بازگردانده و برای ادامه رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است