Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اباذر سالاری ظهر یکشنبه در پنجمین همایش «ولایت، محور اتحاد امت اسلامی» در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بیان داشت: بسیج به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی دارای برکات بسیاری در ایران و جهان شده است. امروزه به‌واسطه جانفشانی شهدا روحیه و تفکر بسیجی به عنوان سمبل در تمامی عرصه‌ها مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابرازداشت: در سایه ولایت و با گسترش تفکر بسیجی شاهد آن هستیم که این تفکر در عراق، یمن، سوریه ، فلسطین و سایر بلاد اسلامی به اسوه‌ای بی‌بدیل تبدیل شده است.

سالاری با اشاره به هفته وحدت، علما را پرچمداران عرصه جنگ نرم توصیف کرد و گفت: علمای تشیع و اهل سنت، پرچمداران جنگ نرم و مرزبانان عقیدتی وظیفه حفاظت و صیانت از از مرزهای عقیدتی را برعهده دارند.

وی گفت: بواسطه وجود ولایت مطلقه فقیه و همت سبزپوش سپاه، نگرانی از جهت مرزهای جغرافیایی نداریم و  بواسطه توانمندی سپاه در حوزه‌های دفاعی، اطلاعاتی و امنیتی دشمن نمی‌تواند به ایران طمع بورزد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: نگران توطئه‌های آمریکا و ایادی آنان نیستیم زیرا آنقدر توانمندیم که اگر به فرموده مقام معظم رهبری؛ یکی بزنند 10 تا می‌زنیم و دهانشان را خرد می‌کنیم.

سالاری افزود: وظیفه علمای اهل سنت و تشیع در کنار بسیج، تقویت ارزش‌های دینی و پاسداری و نگهبانی از مرزهای عقیدتی است.

کد خبر 4461611

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است