Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:38:16 GMT

بازار داغ خودروی اپل تا دو سال دیگر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۱۲۰

بازار داغ خودروی اپل تا دو سال دیگر

رکنا: تا دو سال دیگر بازار اپل داغ می شود.

یک سال پس از معرفی برنامه‌ی “سرعت” اوپل، این خودروساز ارائه‌ی محصولات جدید را اعلام کرده است. خودروی جدید کورسا الکتریکی و گرندلند X پلاگین هیبریدی شروع کننده‌ی این موج هستند.

نسخه‌ی الکتریکی سوپرمینی اوپل که احتمالاً eCorsa نام خواهد داشت دنباله‌روی مدل‌های احتراق داخلی این خودرو بوده و سال آینده معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه اوپل/واکسهال هم‌اکنون بخشی از گروه خودروسازی پژو-سیتروئن بوده و پژو نیز به دنبال تولید 208 الکتریکی است بنابراین این احتمال وجود دارد که دو خودرو از برخی قطعات مشترک به منظور کاهش هرچه بیشتر هزینه‌ها سود ببرند.

از طرفی گرندلند X را داریم که اولین محصول پلاگین هیبریدی اوپل خواهد بود. انتظار می‌رود این خودرو در سال 2019 و احتمالاً با همان قوای محرکه پژو 3008 هیبرید 4 عرضه شود.

خودروی 3008 هیبرید 4 در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 رونمایی شد و از پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی با دو واحد الکتریکی و قدرت 300 اسب بخاری سود می‌برد. یکی از پیشرانه‌ها در اکسل عقب نصب شده درحالی‌که دیگری در جلو بوده و کل مجموعه با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

شاسی‌بلند هیبریدی پژو در این حالت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 6.5 ثانیه‌ای و محدوده حرکتی 50 کیلومتری در حالت الکتریکی دارد.

جدای از دو خودروی موردبحث، دو محصول دیگر اوپل نیز الکتریکی شده و در سال 2020 عرضه خواهند شد. این خودروها با قوانین سخت‌گیرانه‌ی آلایندگی اتحادیه اروپا هماهنگی خواهند داشت.

اوپل همچنین اقدام به ساخت گرندلند X در تأسیسات جدید نامیبیا و برای عرضه در بازار آفریقا خواهد کرد؛ بنابراین این خودروساز محصولات خود را در خارج از اروپا هم می‌سازد.

نهایتاً باید گفت رفتن به زیر چتر حمایتی پژو-سیتروئن تأثیری روی اوپل و واکسهال نداشته چراکه اوپل آلمانی باقی می‌ماند و واکسهال نیز ملیت بریتانیایی خود را حفظ خواهد کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! این مرد در انباری خانه اش خشک شد / مرگ تلخ مرد تهرانی ! +تصاویر انفجار زن جوان قبل از عملیات انتحاری در روسیه کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت! سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا پژو خودرو نامیبیا احتمال عکس فیلم پسر مرد ایران تصاویر مردان انتشار پدر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان        - ۱۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان          + ۳۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان           + ۲۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان    - ۳۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • هفت اختراعی که زندگی شهری را تغییر داد
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید