Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:53:22 GMT

بانوی تکواندوکار همدانی در مسابقات جهانی طلایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۱۴۰

بانوی تکواندوکار همدانی در مسابقات جهانی طلایی شد

حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی تکواندو اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان تکواندو (پومسه) با حضور یک هزار و ۲۷۴ پومسه رو از ۵۴ کشور در ورزشگاه تیان مو چین تایپه برگزار شد.

وی افزود: تیم پومسه دونفره کشورمان با ترکیب فروزان و سید معصومه حسینی بانوی تکواندوکار همدانی برای دومین بار متوالی خوش‌رنگ‌ترین مدال جهان را کسب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حضور ۲ دونده و ۲ مربی همدانی در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی منتخبین نوجوانان کشور گفت: نخستین مرحله اردوی آمادگی منتخبین نوجوانان کشور از روز گذشته به مدت ۲۱ روز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده است.

چاروسایی عنوان کرد: با دعوت کمیته رده‌های فدراسیون دوومیدانی امیرمحمد سعیدی و پانته‌آ قلی پور ۲ دونده همدانی در این مرحله از اردوی آماده‌سازی حضور دارند.

وی با اشاره به حضور مربیان همدانی در این اردو بیان کرد: همچنین محمدمهدی محمدی و مسعود بنوان مربیان همدانی به همراه ورزشکاران خود در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی منتخبین حضور خواهند داشت.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: همدان با داشتن مربیان توانمند و تحصیل‌کرده در رشته دوومیدانی همواره یکی از قطب‌های رشته دوومیدانی بوده است.

کد خبر 4461491

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی