Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از قضات شریف دستگاه قضا در محاکمه و مجازات اخلال‌گران نظام اقتصادی کشور، گفت: اعدام اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور موجی از امیدواری در مردم بوجود آورد. اینکه مردم می‌بینند سلاطین سکه و ارز به دست قانون مجازات شده‌اند، امیدوار‌کننده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اظهار داشت: جنگ‌های ۳۳ روزه، ۵۰ روزه، ۲۰ روزه به دلیل استحکام زیر ساخت‌های مقاومت در منطقه به دو روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پذیرش شکست رژیم صهیونیستی در ترور یکی از رهبران حماس و فرمانده قسام باعث شد یک زورآزمایی جدید موشکی صورت گیرد؛ صهیونیست‌ها یکی از فرماندهان ارشد خود را از دست دادند و بسیاری از آن‌ها کشته و زخمی شدند که بعد‌ها آمار آن منتشر می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: قدرت موشکی جبهه مقاومت یکی از مؤلفه‌های پیروزی حماس در این جنگ بود. نبرد جدید نشان داد فلسطینیان کرانه باختری رود اردن و اهالی غزه در یک سنگر می‌جنگند.

حبیبی افزود: حالا بیشتر درک می‌شود که ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران برای چیست و چرا اصرار دارند برجام ۲ و۳ را برای نیروی موشکی ایران به ملت ما تحمیل کنند.

وی با تقدیر از قضات شریف دستگاه قضا در محاکمه و مجازات اخلال‌گران نظام اقتصادی کشور، گفت: اعدام اخلال گران در نظام اقتصادی کشور موجی از امیدواری در مردم بوجود آورد. اینکه مردم می‌بینند سلاطین سکه و ارز به دست قانون مجازات شده اند، امیدوار کننده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم ادامه اقدامات بازدارنده از مفاسد، تخلفات و جرائم بیشتر مورد توجه قوه محترم قضائیه قرار گیرد.

حبیبی از قاضی پرونده خواست متن کامل حکم دو مفسد اقتصادی را منتشر کند تا مردم در جریان جزئیات جرائم و دلایل احکام صادره قرار گیرند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی در شبکه بانکی و دستگاه‌های دولتی همکار این تبهکاران مالی بودند که باید آن‌ها هم به مجازات برسند.

حبیبی با اشاره پرونده واردات خودرو و تخلفاتی که در سازمان توسعه تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است، گفت: این یک پرونده بسیار بزرگ مالی است که تقاضا می‌کنم دادگاه آن علنی برگزار شود تا هم برای مردم قدرت دستگاه قضا در برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی معلوم شود و هم در جریان شکل گیری شبکه فساد در دستگاه‌های دولتی قرار گیرند.

حبیبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با قهرمانان پارالمپیک آسیایی گفت: رهبر انقلاب فرمودند، اگر از ظرفیت‌های ملی درست استفاده شود مشکلات اقتصادی حل می‌شود. سؤال این است چه زمانی قرار است از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

حبیبی به اشاره به حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی گفت: چیزی به بهانه رفتن یا نرفتن خانم‌ها به مسابقات فوتبال دارد، پنهان می‌شود. در خصوص حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه‌های عمومی باید نظر مراجع عظام و علماء اعلام مدنظر دولتمردان باشد حزب موتلفه اسلامی در این مورد نظر آن بزرگواران را لازم الاجرا می‌داند.

حبیبی در پایان با اشاره به ملاقات اخیر اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: مطابق معمول چند ده دهه اخیر ما خودمان را نیازمند رهنمود‌های بزرگان، مراجع و علماء و اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه می‌دانیم در ملاقات نظراتمان راجع به موضوعات مهم روز در رابطه با انقلاب و نظام را مطرح نمودیم و از رهنمود‌های اعضای محترم جامعه مدرسین به خصوص رئیس محترم آن برخوردار شدیم.   انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی مفسدان اقتصادی رژیم صهیونیستی قدرت موشکی فرمانده قسام رهبران حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی

یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم و مقاومت و حامیان آن دانست.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین در گزارشی با عنوان «سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب الله؛ پیامها و مفاهیم» گفت: مقاومت اسلامی لبنان موفق به ساقط کردن ۵ پهپاد از ابتدای جنگ شده است که این، پیام‌هایی طبق رفتار عملیاتی حزب الله دارد اما این پیام‌ها چیست؟

«هانی الدالی» کارشناس مسائل مقاومت فلسطین گفت وگو با این شبکه به تشریح این پیام ها و پیامدهای سرنگونی پهپادها برای ارتش اشغالگر پرداخت و گفت: حزب الله دامنه عملیات خود را در چارچوب نبرد چالشی و ارسال پیام‌های نظامی به دشمن گسترش می‌دهد که این بر عرصه سیاسی و واقعیت میدانی تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اقدامات نظامی حزب الله در راستای اظهار برتری در برابر ارتش اشغالگر است و حزب الله در راستای بهبود وضعیت و آزمودن توان دفاعی خود در زمین و آسمان حرکت می‌کند.

الدالی درباره پیام‌ها و مفاهیم سرنگونی پهپادها به دست حزب الله تصریح کرد: شواهد بیانگر این است که حزب الله سامانه هشداردهنده پیشرفته ای در اختیار دارد که آن را قادر می سازد تا اهداف هوایی متخاصم را شناسایی کند. این سامانه به مقاومت لبنان امکان می‌دهد تا موقعیت هوایی را به شکل پیشرفته ارزیابی و ترسیم کند. سامانه های دفاعی پیشرفته ای که حزب الله در اختیار دارد آن را قادر می‌سازد که این نوع پهپادها به ویژه «هرمس ۹۰۰ » بسیار پیشرفته و گرانقیمت را که اشغالگران آن را «ستاره پیشگام» می‌نامند، سرنگون کند.

الدالی افزود: این همچنین سبب محرومیت اشغالگران از برتری هوایی و اطلاعاتی در آسمان و صحنه عملیاتی می‌شود و قدرت جمع آوری اطلاعات از فرماندهان و نیروهای مقاومت و امکانات آنها را از کار می‌اندازد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، تاثیر روحی بر دشمن صهیونیست و جبهه داخلی آنها دارد و در مقابل، روحیه مقاومت لبنان و حامیان آن را بالا می برد.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمز ۴۵۰ را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرد.

«عمیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به سرنگونی پهپاد این رژیم به دست حزب الله لبنان و ضربات مهلک حزب الله در منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران گفته بود: حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرده است.

وی درباره از دست رفتن برتری هوایی در لبنان هشدار داده و آن را عاملی برای کاهش توان جمع آوری این رژیم دانسته و اذعان کرده بود: ما با مشکل بزرگی روبرو هستیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان