Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@04:13:01 GMT

استاندار سابق تهران: فرصت برای خدمت دائمی نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۱۶۱

به گزارش وانانیوز، 

 محمدحسین مقیمی در مراسم معارفه سرپرست استانداری تهران گفت: در این جلسه مروری شد بر ویژگی‌های یک مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران، اگرچه خصوصیت‌های مطرح شده در مورد من توسط هر یک از مدیران و معاونین اغراق بود؛ اما خداوند را شاکرم که این خصوصیت‌های یک مدیر خوب در این جلسه مرور شد. امیدوارم همه این ویژگی‌ها در مسیر عمل و اقدامات ما قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایتخت جمهوری اسلامی ایران و ام القرای جهان اسلام تهران است. اگر از این دید به تهران نگاه کنیم و جمعیت حدود 15 میلیونی آن را در نظر بگیریم و با احتساب جایگاه تهران به عنوان پایتخت که 40 تا 50 درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور در آن رقم می‌خورد متوجه خواهیم شد که مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولین استان‌ تهران قرار داده شده است.

مقیمی ادامه داد: امکانات وسیعی که در این استان قرار دارد، آب و هوای مناسبی که دارد، بزرگانی که در این استان حضور دارند و جایگاه تهران در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بسیار ویژه است همه و همه نشان از این دارد که مسئولیتی که در این استان بر عهده ما گذاشته‌اند از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: تصمیمات اساسی و زیربنایی کشور در این استان گرفته می‌شود. فعالیت‌های اجرایی بزرگی در این استان شکل می‌گیرد و همگی به عنوان الگو و نمونه‌ای در کشور قملداد می‌شوند.

استاندار سابق تهران با اشاره به اینکه حضور خانواده شهدا، جانبازان و اهمیت ویژه مسائل فرهنگی در استان تهران همگی ویژگی‌های خاصی به این استان می‌دهد، افزود: هر چند که از مسئولیت دولتی امروز محروم می‌شوم اما قطعا جا برای فعالیت محدود نیست. مهم این است که اراده کنیم و در خدمت نظام و ملت باشیم.

وی افزود: تهران با همه ویژگی‌های منحصر به فرد خود نیاز به مدیرانی دارد که برای خدمت سر از پا نمی‌شناسند و تلاش می‌کنند که در جهت حل مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارند. ما در کشور امکانات زیادی داریم اما از سوی دیگر، دشمنان زیادی هم داریم. دشمن تلاش می‌کند مانع پیشرفت ما شود و خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری که مدام اعلام می‌کنند باید تلاش کنیم و به نسل جوان این کشور امیدوار باشیم و در جهت توسعه علم و فناوری گام برداریم.

مقیمی ادامه داد: باید در تهران به گونه‌ای کار کنیم که نمونه و الگوی سایر استان‌ها باشیم. کسانی که در سایر استان‌ها زندگی می‌کنند اگر خیالشان از مرکز راحت باشد که در حوزه کاهش آسیب‌ها تلاش ویژه انجام می‌شود و شغل و درآمد برای مردم ایجاد می‌شود، قطعا تاثیرات مثبت آن در جای جای کشور قابل مشاهده خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید برای رضایت خدا و مردم کار کنیم تا جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند؛ لذا هر گاه احساس کردیم برای خدا، مردم و پیشرفت کشور قدم برداشتیم. آن روز باید احساس شادمانی داشته باشیم.

مقیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه فرصت برای خدمت دائمی نیست، افزود: باید از فرصت خدمت حداکثر استفاده را کنیم و در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم تا هنگامی که مسئول هستیم هر مسئولیتی که داریم باید فرصت را غنیمت بشماریم و به مردم خدمت کنیم. باید برای جامعه کار کنیم و اگر به عنوان الگو و نمونه قملداد شدیم قطعا به پیشرفت‌های مد نظر خود می‌رسیم و در آن هنگام از همه فعالیت‌های خود راضی و خوشحال خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مجموعه استانداری تهران معاونین بسیار خوبی داشتم و هر یک با ویژگی‌های بسیار خوب خود موجب تشکیل ترکیبی مناسب و کارآمد همراه با سلامت نفس شده بودند. بی تردید هیچ سرمایه‌ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست و آنچه که کشور را به حرکت در می‌آورد و منابع را در جهت پیشرفت کشور به کار می‌گیرد سرمایه انسانی است. باید تلاش کنیم و تلاش فراوان کنیم که موانع را رفع کنیم. همه باید کمک کنیم تا اهدافی که در قانون منع بکارگیری بازنشستگان پیش بینی شده اجرایی شود. منظور از این قانون بکارگیری جوانان در مسئولیت‌های مدیریتی است. از جناب آقای حسن بیگی هم درخواست می‌کنم از جوانان در پست‌های مدیریتی بیشتر استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از آقای حسن بیگی داریم که همه ویژگی‌های خوب یک مدیر شایسته را دارند، امیدوارم با کمک همه مجموعه بتوانند آنچه که به عنوان نقص در گذشته و ضعف بنده بوده است را جبران کنند و از همه کسانی که با ما همکاری کرده‌اند به ویژه اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: استاندار جدید تهران استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، در این راستا اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اخذ مجوز به‌کارگیری تعداد محدودی نیروی امریه در سال ۱۴۰۳ اقدام به جذب و به‌کارگیری نیروهای متخصص و نخبه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (غیر پزشکی) جهت اعزام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ کرده است.

آخرین مهلت ثبت نام ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ و بدون تمدید خواهد بود.

شرایط عمومی ثبت نام

جذب نیرو تنها از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی در رشته‌های مورد نیاز صورت می‌پذیرد. از متقاضیان مصاحبه تخصصی و عمومی به عمل خواهد آمد. چنانچه در هر قسمت از فرایند به‌کارگیری مشخص شود متقاضی واجد شرایط عمومی یا اختصاصی جذب امریه نمی‌باشد، دانشگاه می‌تواند نسبت به خاتمه خدمت وی و معرفی به ستاد کل نیروهای مسلح اقدام نماید. محل جغرافیایی خدمت متقاضیان با توجه به شهر انتخابی مندرج در جدول رشته‌ها خواهد بود. چنانچه در هر قسمت از فرایند ثبت نام مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده و اصل مدارک و یا مغایرت رشته تحصیلی با رشته‌های مورد نیاز مشاهده شود درخواست متقاضی حذف می‌گردد. تکمیل فرم درخواست پذیرش امریه هیچ‌گونه تعهدی جهت جذب امریه برای دانشگاه تهران ایجاد نمی‌کند. اولویت جذب نیروی امریه با افراد بومی شهر محل خدمت می‌باشد.

شرایط اختصاصی جذب امریه

ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ امکان پذیر است. امکان جذب داوطلبی که قبلاً بخشی از خدمت را گذرانده، میسر نیست. واحد محل خدمت داوطلب پذیرفته شده توسط اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران تعیین خواهد شد. حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه برابر مبلغ اعلامی ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشد. قبل از اعلام نتیجه مصاحبه عمومی، اکیداً از گرفتن برگه اعزام خودداری شود. در صورتی که برگه سبز دارای غیبت باشد درخواست امریه توسط ستاد کل ملغی می‌گردد. تصویر صفحات اول، دوم و توضیحات شناسنامه، عکس پرسنلی، گواهی فراغت از تحصیل کارشناسی ارشد یا دکتری و مدارک ایثارگری (درصورت لزوم) با حجم کمتر از ۵ مگابایت برای تکمیل فرم ثبت نام الزامی است.

فرم الکترونیکی مشخصات متقاضی امریه

کد خبر 6080792

دیگر خبرها

  • آمریکا: به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل رای منفی می‌دهیم
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر