Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@17:05:06 GMT

بنا سرمربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۲۵۴

محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب شد. ناطقان: در حکم محمد بنا آمده است:
نظر به سال ها سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه مربیگری   و با توجه به تأیید شورای فنی تیم های ملی به موجب این حکم بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب می شوید.امیدوارم با بهره گیری از نظرات تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مدال آوران و مربیان کشتی کشور، در پیشبرد امور مربوطه و اعتلای نام ورزش ملی کشور در میادین مهم پیش رو موفق و سربلند باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بنا از سال 2005 و در زمان ریاست فدراسیون محمدرضا طالقانی، به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان وارد عرصه مربی گری ملی شد، سپس از سال 2009 به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد و در المپیک 2012 لندن تیمش صاحب سه مدال طلا شد تا نتیجه ای تاریخی در کشتی ایران رقم بخورد.
بنا پس از المپیک لندن از تیم ملی کنار رفت اما برای المپیک 2016 ریو دوباره به جمع فرنگی کاران برگشت که در این مسابقات تیمش صاحب دو مدال برنز شد. حالا بنا برای سومین دوره به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: محمد بنا ، تیم ملی ، کشتی فرنگی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محمد بنا تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!

 اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان