Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: چهارمین دوره رقابت های سبک پرفکت کاراته قهرمان قهرمانان کشور به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

اکبر نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها نهم آذر امسال با حضور نفرات منتخب و برتر این سبک در سالن ورزشی شهر صائین قلعه از توابع استان زنجان و در رده مردان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار و ورزشکاران شرکت کننده در بخش کومیته (مبارزه) به مصاف هم خواهند رفت.
نوروزی با بیان اینکه مسابقات سبک پرفکت کاراته هر یک از رده های سنی در 6 وزن مختلف برگزار می شود، افزود: هر استان می تواند در هر وزن با یک ورزشکار منتخب حضور یابد.
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: تاکنون 18 استان مختلف کشور برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده اند که تهران، اصفهان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ازجمله این استان ها هستند.
نوروزی افزود: مسابقات بطور همزمان بر روی سه تاتامی (تشک) برگزار خواهد شد و ورزشکاران هر استان نیز به همراه یک مربی، یک سرپرست و یک داور، حضور خواهند یافت.
وی تعداد ورزشکاران رده های مختلف سنی فعال در ورزش کاراته زنجان را قریب 2 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در زمان حاضر زنجان از وجود 25 مربی زن و مرد در این رشته ورزشی، برخوردار است که 15 نفر آنان زن و 10 نفر مابقی نیز مرد هستند.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود