Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@02:53:55 GMT

کشف 8 شی عتیقه در مینودشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۲۷۶

 هشت  شی عتیقه از اعضای یک باند قاچاق در مینودشت کشف شد .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، فرمانده انتظامي مینودشت گفت : کارشناسان اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، قدمت این اشیا را مربوط به دوران اسلامی اعلام کردند .

سید داوود حسینی  گفت : اشیای کشف شده شامل دیگ فلزی ، بشقاب ، ظروف پایه دار و پایه شمعدان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : ماموران انتظامی پاسگاه چهل چای ، شب گذشته حین گشت زنی  یک خودرو را توقیف و  در بازرسی از  آن ، ظروف را کشف و 5 عضو این باند را دستگیر کردند .

حسینی گفت : اعضای باند با تشكيل پرونده براي طی مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

وی گفت : اعضای اين باند قصد داشتند اشيا  را از استان خارج كنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شی عتیقه باند قاچاقچی مینودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: مأموران مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی که در داخل کیف به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف نمودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملکی اظهار داشت: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی با رعایت همه موازین شرعی و قانونی به مقر پلیس دلالت که در حین تشکیل پرونده متهم با پیشنهاد رشوه همه سکه‌ها به مأمورین قصد فرار از چنگال قانون را داشت که با عدم دریافت این سکه‌ها از سوی همکاران مواجه شد، که در ادامه با استعلام به عمل آمده از سامانه آگاهی سارق این فرد دارای سو پیشینه متعددی بوده و به بزه انتسابی اقرار، که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده پلیس راه آهن با تصریح بر اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه قاچاق اشیا عتیقه به شدت برخورد می‌کند خاطر نشان کرد: در این راستا از شهروندان انتظار می‌رود به محض دریافت اینگونه اخبار موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087836

دیگر خبرها

  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند