Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@05:31:32 GMT

علت درد بعد از ارگاسم در زنان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۲۸۰

علت درد بعد از ارگاسم در زنان چیست؟

برخی زنان بعد از ارگاسم درد دارند نام رسمی این درد دیس ارگاسمی dysorgasmia است و معنی ان این است که در زمان ارگاسم یا بعد از آن احساس درد دارید.

درد و گرفتگی زیر شکم و واژن بعد از ارگاسم چه دلیلی دارد
برخی زنان بعد از ارگاسم درد دارند نام رسمی این درد دیس ارگاسمی dysorgasmia است و معنی ان این است که در زمان ارگاسم یا بعد از آن احساس درد دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درد و گرفتگی‌ای که این زنان بعد از ارگاسم تجربه می‌کنند شباهت زیادی به درد پریود دارد که معمولا بلافاصله بعد از ارگاسم شروع شده و می‌تواند تا چند ساعت بعد از رابطه جنسی ادامه داشته باشد. این درد را ممکن است در وازن یا زیر شکم یا کمر خود احساس کنید.

علت ارگاسم دردناک در زنان چیست؟
رحم شما یک عضله است که در زمان ارگاسم منقبض می‌شود بنابراین ممکن است بعد از ارگاسم درد داشته باشید. درست مثل سایر عضلات در بدن شما که بعد از ورزش دچار درد و گرفتگی می‌شوند.

در برخی موارد یک بیماری زمینه‌ای زنانه می‌تواند عامل ایجاد درد و گرفتگی بعد از رابطه جنسی شود مثل بیماری التهاب لگن، اندومتریوز، کیست تخمدان یا فیبروم رحم.

اگر دقیق‌تر بخواهیم بیان کنیم علت درد ایجاد اصطکاک در زمان رابطه جنسی است البته خود این بیماری‌ها با درد همراه هستند که با ایجاد اصطکاک در آلت تناسلی بدتر می‌شوند. این مسئله کمتر به ارگاسم مربوط شده و بیشتر به دلیل فعالیت در طول رابطه جنسی است.

درد در زمان رابطه جنسی را نباید ندیده بگیرید. اول این که مانع لذت بردن شما می‌شود و دوم این که نشان دهنده عدم سلامت و بیماری است که باید درمان شود؛ بنابراین حتما برای تشخیص دقیق باید به پزشک مراجعه نمایید.

در صورتی که هیچ گونه بیماری زمینه‌ای نداشته باشید پزشکتان توصیخ می‌کند از پد گرم برای ناحیه کف لگن استفاده کنید تا عضلات رحم ریلکس شوند و دارو‌های مسکن و ضد التهاب استفاده نمایید.

شما به هیچ عنوان محکوم به تحمل درد در زمان رابطه جنسی یا بعد از ارگاسم نیستید و باید بلافاصله با تشخیص کوچیکترین مشکل یا تغییری به پزشک مراجعه نمایید تا درد شما را از ریشه درمان کند.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رابطه جنسی ارگاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه اسرائیل ما را به سوی فاجعه پیش می برد |‌ آنها از داخل شکم خود تصمیم می گیرند نه مغزشان!

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه معاریو در شماره امروز دوشنبه خود نوشت: بی شک امروز هم کسانی در مورد ما تصمیم گیری خواهند کرد که باقی مانده مسئولیت پذیری را هم از دست داده‌اند و به طور حتم تصمیماتی خواهند گرفت که ما را به سوی فاجعه پیش خواهد برد.

در بخش دیگری از این مقاله آمده است: کابینه اسرائیل امروز تصمیمات خود را بدون در نظر گرفتن عواقب وخیم و تبعات آن می‌گیرد.

آنها از داخل شکم خود و نه مغزشان تصمیم گیری می‌کنند و همه چیز بدون حتی یک ذره مسئولیت پذیری انجام می‌شود.

در راس این افراد نتانیاهو قرار دارد که تمام هم و غمش بقا در قدرت سیاسی است و هیچ پارامتری برای امنیت ملی قایل نیست.

در ادامه این یادداشت آمده ست: گالانت منطق و درک خود را از واقعیت‌های حقیقی که در آن قرار داده شده، از دست داده است، او تهدیدها را در همه جا و هر مکانی پخش می‌کند، گالانت امروز همانند فیلی شده است که در یک مغازه چینی فروشی گرفتار شده است، تصمیماتش بیشتر برای اسرائیل خطر آفرین است.

معاریو در مورد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم نوشت: هالوی هم همانند یک عروسک خیمه شب بازی است که از طرف‌های بالاتر به وسیله نخ‌هایی که به او وصل شده به حرکت در می‌آید.

این رسانه عبری زبان اذعان کرد، اسرائیل امروز فاقد رهبری مسئولین پذیر در جایگاهی است که می‌تواند آن را به ساحل آرامش ببرد.

و در این رابطه افزود: گانتس به نتانیاهو، هالوی و گالانت پیوست و به جای آنکه با این سه نوعی تعادل ایجاد کند، عضوی از کابینه جنگ شد و در خدمت اهداف نخست وزیر قرار گرفت، امروز این چهار نفر در حال هدایت کشتی هستند و اسرائیل را به سوی بن بست پیش می‌برند.

معاریو تاکید کرد: اینها شبیه آتش افروزانی هستند که هر آن احتمال می‌رود آتش سوزی بزرگی در خاورمیانه به راه بیاندازند، آتشی که می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، آنها بدون آن که فکری در رابطه با نتایج فاجعه بار و تبعات آن داشته باشند، فقط تصمیم می‌گیرند.

در ادامه هم آمده است: بعد از شش ماه از جنگ ارتش اسرائیل هیچ یک از اهداف جنگ را محقق نکرده و همچنان نیز در این باتلاق دست و پا می‌زند.

در این گیر و دار است که این دار و دسته تصمیم به گشودن جبهه جدیدی علیه ایران گرفته اند، این آتش افکنی را با حمله به کنسولگری در سوریه آغاز کردند بدون آنکه به عواقب بعدی آن فکر کنند.

ژنرال احتیاط اسحاق بریک نویسنده یادداشت تاکید می‌کند: من هیچ شکی ندارم که کابینه تصمیماتی را در رابطه با انجام اقدامی دیگر خواهد گرفت و با این کار ما را وارد یک فاجعه فراگیر خواهد کرد، فقط دخالت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است که می‌تواند این چهار نفر را متوقف کند، کسانی که فقط از طریق شکم خود فکر می‌کنند و افکارشان حاصل مغزهایشان نیست، از اینرو هر تصمیمی در رابطه با تعامل با ایران هر قدر هم که مهم باشد باید حتما با هماهنگی کامل با رئیس جمهور آمریکا صورت بگیرد، ما باید مطمئن باشیم که تصمیمات این افراد ما را دوباره با واکنش سپاه پاسداران مواجه نخواهد کرد و باعث نخواهد شد که ما مجبور به جنگ در در شش جبهه آن هم در آن واحد باشیم، ما آماده چنین جنگی نیستیم.

به اعتراف معاریو، حتی اگر بتوانیم ضربه‌ای هم به ایرانی‌ها وارد کنیم، آنها ضربه قدرتمند تری را به ما وارد کرده و ویرانی وحشتناک و تلفات گسترده‌ای را برای ما به وجود خواهند آورد.

کد خبر 844767 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • کابینه اسرائیل ما را به سوی فاجعه پیش می برد |‌ آنها از داخل شکم خود تصمیم می گیرند نه مغزشان!
  • کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • ‌راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز 
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز