Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@05:12:35 GMT

بسيج مظهر خدمت به مردم است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۴۰۸

بسيج مظهر خدمت به مردم است

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسيج بيشترين نگاه را در حوزه انسجام و خدمت رساني دارد و مظهر خدمت به مردم است.

به گزارش ايرنا، سردار غلامعلي ابوحمزه روز يکشنبه در نشست خبري پيرامون هفته بسيج افزود: نقش سپاه و بسيج پاسخگويي به تحليل ها و شبهات است، اما اين نيرو از هيچ دسته و جناحي جانبداري نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در حال حاضر 300 گروه جهادي بسيج سازندگي در سراسر استان براي محروميت زدايي فعاليت دارند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اينکه 100 هزار خانوار در اين استان زير پوشش کيمته امداد قرار دارند اظهار داشت: با همکاري اين نهاد تعداد 746 واحد مسکوني براي محرومين استان در دست احداث است که در آينده نزديک تحويل مي شود.
وي افزود: در سطح استان 300 صندوق قرض الحسنه اشتغالزايي راه اندازي شده که توسط خود مردم مديريت مي شود.
سردار ابوحمزه گفت: بهره برداري از طرح هاي اقتصاد مقاومتي، گشت هاي رضوي، ديدار با خانواده شهدا، حضور در نماز جمعه و غيره از جمله برنامه هاي تدارک ديده شده به مناسبت هفته بسيج است.
وي با اشاره به برخي اظهارات از سوي اشخاص و گروه ها تصريح کرد: نبايد با نگاه حزبي و جناحي مردم را تخطئه کنيم و انسان رنجش خاطر پيدا مي‌ کند و برخي اين همه توفيقات در استان را نمي‌ بينند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکيد کرد: به هر دستگاهي که در راستاي خدمت رساني و حل مشکلات مردم بويژه قشر محروم قدم بردارد کمک مي کنيم.
وي با بيان اينکه امروز حلال مشکلات مردم مديريت جهادي است اظهار داشت: کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبير و درايت را از ارکان مديريت جهادي بشمار مي رود و تمامي مسئولان در همه سطوح بايد اين سبک مديريت داشته باشند.
سردار ابوحمزه با اشاره به معرفي استاندار جديد کرمان افزود: اجراي مديريت جهادي و انقلابي به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي، انتصاب مديران لايق و پرهيز از جناح بازي و استفاده از منابع زيرزميني و رو زميني استان از جمله رموز موفقيت استاندار جديد است.
وي گفت: استان کرمان نيروهاي انساني بسيار توانمندي دارد و اگر مديريت‌ ها در استان بخوبي جاگذاري شود، در سطح کشور الگو خواهد شد.
وي تاکيد کرد: بايد روحيه مطالبه گري رسانه هاي استان قوي شود و منافع مردم جناحي و حزبي نشود و مسئولان نيز بايد پاسخگو باشند.
از 29 آبان تا دوم اذر هفته بسيج نام گذاري شده است.
3029/7437
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند