Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@23:03:37 GMT

برگزاری گردهمایی روحانیان شیعه و سنی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۴۲۰

برگزاری گردهمایی روحانیان شیعه و سنی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست مشترک علما و روحانیان شیعه و سنی همزمان با هفته وحدت صبح پنجشنبه، 1 آذرماه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.
در این گردهمایی راه‌های افزایش و تقویت وحدت بین شیعه و برادران اهل تسنن و پرهیز از اقدامات تفرقه‌افکنانه و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در مسیر ترویج فرهنگ وحدت‌گرایی بین امت اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام مجتبی فتح‎‌الهی‌نژاد، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این گردهمایی گفت: این همایش همزمان با هفته وحدت در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: از جمله محورهای این گردهمایی موضوع وحدت و جایگاه رفیع رسول‌ اکرم(ص) است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در شرایط کنونی جهان بیش از هر زمانی وحدت شیعیان و برادران اهل سنت راهگشای جهان اسلام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف گردهمایی روحانیون شیعه و سنی هفته وحدت تالار انتظار استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه

در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران، رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر «حمایت ویژه برای اشتغال‌زایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی»، موافقت کرد و دستور داد که این کارگروه با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور به فوریت تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران با حضور رئیس‌جمهور اظهار کرد: مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود و در این باره افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان‌ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه‌تمام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کارهای نیمه‌تمام در استان که هنوز تبعات آن دامنگیر استان است، ادامه داد: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را برگزار کرد، درحالی‌که بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله‌زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند؛ اکنون ترمیم تخریب‌های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه، حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صحرایی یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغال‌زایی استان را «راه‌آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب‌وکار و درنتیجه اشتغال‌زایی بیشتر در این استان‌ها شود.

موافقت رئیس‌جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس‌جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح‌شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور و استانداران، به‌فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

کد خبر 750935

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران