Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، كارگاه تخصصی ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشكی لرستان امروز یک‌شنبه، 27 آبان با حضور مسئول ستاد اقامه نماز استان لرستان و با موضوع راهكارهای جذب حداكثری نمازگزاران و آسیب‌شناسی برگزاری نماز جماعت در ادارات اجرا شد.
حجت‌الاسلام چزاغی، مسئول ستاد اقامه نماز استان لرستان در این كارگاه مباحثی ازجمله تخصیص وقت و زمان كافی برای نماز، محیط و مكان نمازخانه، نوع نگاه مسئولان به برپایی نماز جماعت، حواشی نماز جماعت، پویا شدن نماز جماعت در مساجد محلات را تشریح كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین بر ایجاد ارتباط با پرسنل ادارات و به‌روز رسانی اطلاعات ائمه جماعت تاكید كرد.
در ادامه این كارگاه تخصصی که با حضور ۴۰ نفر از ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشكی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی مرادیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان، گفت: لازم است ائمه جماعت به مسائل روز جامعه اشراف كامل داشته باشند.
وی افزود: انتظار داریم ائمه جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه آسیب‌شناسی كیفیت برگزاری نماز جماعت در این واحدها را در برنامه خود قرار دهند چراکه ارتباط مستمر با پرسنل می‌تواند در برپایی باشكوه نماز جماعت فوق‌العاده مؤثر باشد.
حجت‌الاسلام هادی گراوند، دبیر ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشكی لرستان نیز در این كارگاه بر نقش محوری و اساسی ائمه جماعات در واحدهای تابعه دانشگاه در ایجاد فضای معنوی و تقویت و تحقق سلامت معنوی در این واحدهای اداری تاكید كرد.
وی برگزاری كارگاه‌های تخصصی ائمه جماعات را در به‌روزرسانی اطلاعات آن‌ها بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی کارگاه تخصصی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی