Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:53:26 GMT

مراسم معارفه سرپرست استانداری تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۴۴۷

مراسم معارفه سرپرست استانداری تهران برگزار شد

مراسم معارفه «شکرالله حسن بیگی» به عنوان سرپرست استانداری تهران برگزار شد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ استانها استان تهران نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مراسم معارفه «شکرالله حسن بیگی» به عنوان سرپرست استانداری تهران با حضور محمدحسین مقیمی استاندار پیشین تهران، معاونان و نیز فرمانداران شهرستان‌های 16گانه این استان برگزار شد، همچنین در این مراسم از فعالیت‌های «محمدحسین مقیمی» استاندار پیشین نیز تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بیگی در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مقیمی اظهار داشت: مسیر دشواری پیش‌رو داریم و باید با تلاش بیشتر بتوان خدمت‌گذار مردم بوده و گره‌ای از مشکلات کشور و استان را باز کنیم.

وی بیان کرد: باید وقت بیشتری بگذاریم تا مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و غیره استان تهران برطرف شود و بتوان این استان را به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل کنیم.

سرپرست استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: سند توسعه شهرستان‌های استان تهران را با قوت و قدرت بیشتری پیگیری می‌شود تا به سرانجام مطلوب برسد.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد