Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان پایین ترین نرخ رشد اقتصادی در کشور دارد گفت: سیستان و بلوچستان تنها یک درصد تولید ناخالص کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، غلامرضا مالکی در آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: هر مدیری که به عنوان استاندار استان می آید ملزم است که برنامه های تدوین شده را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استاندار جدید قطعا به اسناد بالا دستی استان مراجع می کند و براساس این اسناد برنامه های خودش را پایه گذاری می کند.

 

مالکی یادآور شد: اگر من بخواهم آقای محبی استاندار اسبق را مقایسه کنم، با شخصیت خودش مقایسه می کنم نه با کس دیگر؛ صبر و حوصله، متانت، مدیریت اسلامی، نگاه تعامل و تقریبی او در یکسال گذشته بود.

 

وی افزود: 2 هزار و 100 میلیارد تومان در پایان سال 96 اعتبار داشته ایم که از این مقدار 40 درصد اختصاص یافته است.

 

معاون برنامه ریزی استاندار استان با اشاره به اینکه نباید سیستان و بلوچستان با استانهای دیگر مقایسه کنیم، ادامه داد: سیستان و بلوچستان تنها یک درصد تولید ناخالص کشور به خود اختصاص داده است؛ سیستان و بلوچستان هیچ سهمی در طرح های ملی ندارد.

 

مالکی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پایین ترین نرخ رشد اقتصادی در کشور دارد، بیان داشت: پایه اقتصادی سیستان و بلوچستان در بخش مشارکت بخش خصوصی بسیار ضعیف است.

 

وی با اشاره به اینکه باید 30 درصد از پروژه های اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: علی رغم همه پی گیرها نتوانسته ایم کمتر از 10 از پروژه های اقتصادی به بخش خصوصی واگذار کنیم.

 

معاون برنامه ریزی استاندار استان گفت: سیستان و بلوچستان دارای منابع غنی نیروی انسانی است.

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بیرجند شبستان یزد ارزانی هفته بسیج اینفوگرافی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج تولید ناخالص طرح های ملی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان و هیأت همراه که به منظور بررسی همکاری های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفر کرده است از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیات تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت های بندر چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های بالای چابهار که می تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه های پسکرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه