Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:25:28 GMT

دستگیری برادران کلاهبردار در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۴۶۳

دستگیری برادران کلاهبردار در مهاباد

دو برادرتبهکار که در سراسر کشور دست به کلاهبرداری زده بودند ، دستگیر شدند .

سرهنگ رضا ظهیریان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهاباد گفت: دو برادر به هویت معلوم با تطمیع افراد ساده لوح و پرداخت مبالغ ناچیز به نام آنها دسته چک اخذ کرده و اقدام به خریداری اموال می کردند سپس اموال را به قیمت زیر بازار به خرید و فروش می رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی ادامه داد: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه مقدار زیادی اموال اعم از نخود، عسل، وسایل خانگی به صورت عمده توسط افرادی به هویت معلوم در سطح آذربایجان غربی به ویژه شهرستان مهاباد همچنین استان کردستان به زیر قیمت معمول بازار به فروش می رسد، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

ظهیریان اظهار داشت: این دو برادر در سطح شهرستان مهاباد شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این دو برادر ۲۰ نفر شاکی از کل کشور داشتند، تصریح کرد: ارزش ریالی کل اقلام کلاهبرداری شده توسط آنها ۳ میلیارد تومان بود که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شدند./ کرد پرس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند