Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رضا سراج مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی 5 تا 8 آذر در دوبخش نمایشگاهی و نمایش هوایی به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

سراج افزود: در بخش نمایشگاهی این رویداد در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان و ایتالیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نمایش هوایی نیز در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع، 4 تیم به نمایش هوایی می پردازند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در ادامه گفت: معرفی منطقه آزاد کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری کشور، نمایش توانمندی های صنایع هوایی و هوا فضایی کشور، نو سازی و به روز رسانی فرودگاه ها و ناوگان هوایی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان هوایی و هوانوردی و جلب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد صنعت هوایی کشور درکیش است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تامین رفاه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان و برگزاری جلسات متعدد با گروه های مختلف دست اندرکار به منظور ارتقاء کیفیت برگزاری این رویداد در مقایسه با سال های گذشته تاکید کرد: طی دو جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری نمایشگاه صنایع هوایی که 29 اردیبهشت و 20 خرداد با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی، نمایندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت های هواپیمایی و مجریان برگزاری نمایشگاه ونمایش هوایی برگزار شد با هدف برنامه ریزی و اجرای تخصصی امور 7 کار گروه اطلاع رسانی و تبلیغات، اجرایی، هماهنگی و پشتیبانی، درآمد، فنی و تخصصی ایرشو، حفاظتی و ایمنی و کارگروه تشریفات مشخص شدند.

رضا سراج در پایان از نمایشگاه امسال به عنوان رویدادی مهم و استراتژیک در فضای بین المللی کنونی یاد کرد و افزود: علاوه بر حضور مقامات بلند پایه لشکری و کشوری و اهمیت این نمایشگاه در عرصه های ملی و بین المللی و ضمن برگزاری سمینارها و نشست های تخصصی با حضور فضانوردان و متخصصان صنایع هوایی داخلی و خارجی، در حوزه فضایی با حضور تیمی 5 نفره از منجمین و اختر شناسان کشور و با ایجاد رصد خانه سیاربرای دیدن آسمان کیش در شب، اقدامی اثرگذار و جالب توجه برای متخصصان، جوانان و نوجوانان پیش بینی شده است.  

گفتنی است درکنار ارتقاء کیفی و رشد 15 درصدی فضای نمایشگاهی، در بخش نمایش هوایی تلاش شده است به همت شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش ضمن رفع نواقص و معایب محل برگزاری نسبت به ادوار گذشته با ایجاد فضاهای رفاهی و بهداشتی، پارکینگ و مبادی ورودی محل نمایش هوایی اصلاح شود.

شایان ذکر است با اقدامات انجام شده توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش تلاش شده با ایجاد امکانات رفاهی و فعالیت های شاد و تفریحی در حاشیه نمایش انواع پرنده های سبک و فوق سبک، جنگنده ها و پهپادها، فضایی مفرح و پر نشاط برای بازدید کنندگان مهیا شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایتالیا درآمد صنعت نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه