Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گروه اکوفارس به نقل از اسپوتنیک، در ماه سپتامبر دولت چین ۱۳.۷ میلیارد دلار از دارایی‌های دلاری خود را در ادامه مناقشه تجاری با آمریکا در بازار جهانی عرضه کرد. با این حساب چین در ماه سپتامبر حجم دارایی‌های دلاری چین شامل اوراق قرضه دولتی وزارت خزانه‌داری آمریکا به ۱.۱۵۱ تریلیون دلار کاهش یافته است، با این حال بر اساس آمار وزارت خزانه‌داری آمریکا چین بزرگ‌ترین دارنده اوراق بدهی دولتی این کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار همچنین نشان می‌دهد ژاپن به عنوان دومین دارنده بزرگ اوراق قرضه آمریکا نیز در ماه سپتامبر دارایی‌های خود را عرضه کرده و از ۱.۰۳ تریلیون دلار به ۱.۰۲۸ دلار رسانده است. برزیلی نیز در این آمار در جایگاه سوم قرار دارد و ۳۱۷ میلیارد دلار اوراق بدهی آمریکا در اختیار دارد.

در اواسط ماه اکتبر بلومبرگ گزارش داد که پکن در تلافی مناقشه تجاری با آمریکا ۳ میلیارد دلار از دارایی‌های خود را عرضه کرده است که بسیار از خبرگزاری‌ها این اقدام چین را تلاش برای خروج از بازار اوراق قرضه تفسیرکرده‌اند. 

زیون وانگ، کارشناس موسسه سرمایه‌داری دیپ‌بلو گلوبال، می‌گوید: فروش اوراق قرضه نشان‌دهنده افزایش اعتماد به نفس چین نسبت به اعتبار خود است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کمدی سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی، در ادامه استقبال مخاطبان، روز سه‌شنبه ۷ فروردین در سال جدید توانست ۲ رکورد مهم سینمای ایران را جابه جا کند.

این فیلم در روز هفتم فروردین توانست با ثبت رقم فروش ٧ میلیارد تومان در یک روز، به رکورد تازه‌ای در فروش روزانه تاریخ سینمای ایران دست پیدا کند.

این رکورد پیش از این با ثبت رقم ۵ میلیارد و ۵٨٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «هتل» بود.

«تمساح خونی» همچنین روز گذشته توانست در ادامه اکران خود با ثبت رقم فروش ٣١ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان در هفته‌ای که گذشت، رکورد فروش هفتگی تاریخ سینمای ایران را با فاصله بشکند.

این رکورد پیش از این با ٢٢ میلیارد و ٨۶٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «فسیل» بود.

این کمدی پرمخاطب در هفته‌های اخیر رکوردهای مختلف دیگری از جمله رکورد فروش روز نخست، روز دوم، افتتاحیه (سه روز اول)، هفته نخست را به نام خود ثبت کرده و به تازگی از مرز فروش ۵۵ میلیارد تومان عبور کرده است.

به گفته دست اندرکاران پروژه این کمترین زمان رسیدن یک فیلم به این میزان فروش در سینمای ایران است.

در «تمساح خونی» جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، با حضور جمشید جهانزاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم توسط پخش شهرفرنگ در سینماهای سراسر کشور درحال اکران است.

کد خبر 6063675 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند 
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری فرآورده‌های سنتی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک