Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از برگزاری بیش از ۹۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: بسیج و بسیجیان همواره به عنوان مخلص‌ترین گروه انسانی و مومن‌ترین افراد جان خود را تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر امروز شاهد ان هستیم که مسلمانان در جهان در حال مبارزه با استکبار و با قدرت و شجاعت تمام در حالت دفاع از دین و ارزش‌های الهی هستند به دلیل حضور مخلصانه بسیجیان در عرصه‌های گوناگون است.

سرهنگ کوشکی با اشاره به جمعیت یک و میلیون نفری بسیجی فارس در قالب بیش از ۱۰ رده و پایگاه‌های بسیج، نقش‌آفرینی مردم در قالب بسیج را علت اصلی پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار کوشکی ادامه داد: تنها جنگی که ایران باقدرت و پیروزی توانسته است تمام کند و یک وجب از خاک میهن کم نشود جنگ تحمیلی و نقش آفرینی مردم بوده است.

وی گفت: امروز ۵۳۷ گروه جهادی در استان فارس توسط رده‌های مختلف بسیج برای اعزام به روستا‌ها جهت رفع محرومیت در حال فعالیت هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: اقتدار پرواز (پرواز کواد کوپتر‌ها و پهبادها)، افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزاری جلسه با مدیران مسئول و سردبیران روزنامه‌های استان با همکاری بسیج رسانه، مسابقه قرانی طرح صراط، برگزاری سلسله کارگاه‌های اموزش همگانی حقوقی با محوریت مسجد، برگزاری جشنواره قرآنی دانشجویان، سخنرانی شبکه تحلیلگران جوان انقلابی، برگزاری مشاوره خانوادگی و تحصیلی در مدارس و مساجد استان، تهیه مستند ۴۰ دقیقه‌ای تحت عنوان "رفتن، رسیدن است" با موضوع بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس لست.

انتهای پیام/چ

اعلام ویژه برنامه‌های هفته بسیج در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر هندیجان با اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی برگزار شد.

سیدحسین موسوی افزود: معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد

در این مراسم حجت الاسلام حسینی؛ امام جمعه شهرستان، سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، ستوان دوم پاسدار عیسی شنبدی؛ فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، نعیم حسین نژادیان معاونت پرورشی و دیگر مدیران دستگا‌های اجرایی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند